دانش آموز مستعد نيشابوري در ميان رتبه هاي برتر جشنواره خوارزمي
دانش آموز مستعد نيشابوري در ميان رتبه هاي برتر جشنواره خوارزمي

مريم عارفي پور- مسعود باشيان دانش آموز نيشابوري سال سوم متوسطه، با نوشتن رماني با عنوان «از حلب تا نيشابور»  موفق به كسب مقام دوم جشنواره خوارزمي شد. اين نويسنده جوان در گفت و گو با خيام نامه در رابطه با موضوع رمان، گفت: اين رمان زندگي يک دختر، با اصالت سوري- ايراني است که […]

IMG12303476مريم عارفي پور- مسعود باشيان دانش آموز نيشابوري سال سوم متوسطه، با نوشتن رماني با عنوان «از حلب تا نيشابور»  موفق به كسب مقام دوم جشنواره خوارزمي شد.

اين نويسنده جوان در گفت و گو با خيام نامه در رابطه با موضوع رمان، گفت: اين رمان زندگي يک دختر، با اصالت سوري- ايراني است که در سوريه متولد و بزرگ شده و راهي نيشابور مي شود که در اين بين اتفاقاتي برايش رخ مي دهد و با جواني به نام علي آشنا و با او راهي يزد مي شود.

باشيان در رابطه با انتشار رمانش نيز افزود: «از حلب تا نيشابور» اولين رماني است که نوشته ام که البته فعلا قصد به چاپ رساندن آن را ندارم و بعد از بازبيني مجدد براي چاپ و انتشار آن اقدام خواهم كرد.

«از حلب تا نيشابور» نوشته مسعود باشيان، رتبه دوم جشنواره خوارزمي را كسب كرده كه پيش از اين نيز اين نويسنده جوان شعر و داستان نوشته و در سطح مدارس شهرستان رتبه هايي کسب کرده است.

گفتني است؛ اين جشنواره هر ساله با در نظر گرفتن تمامي جوانب با تيم داوري 15 نفره، به داوري آثار شركت كنندگان از تمام کشور در زمينه هاي مي پردازد.