ماجراي عشق به نامزدي با وجود بسته شدن
ماجراي عشق به نامزدي با وجود بسته شدن

ماجراي عشق به نامزدي با وجود بسته شدن دو هفته ي پيش نشريه اي از يک شهري در همين حوالي به دستم رسيد. خبر داغ انتخابات شوراي شهرشان بود. باحال بود! خلاصه اي از آن را اينجا مي آورم: … سپس آقاي هاشم سودمند با اعلام اين که مي دانم از قبل بسته شده ولي […]

10ماجراي عشق به نامزدي با وجود بسته شدن

دو هفته ي پيش نشريه اي از يک شهري در همين حوالي به دستم رسيد. خبر داغ انتخابات شوراي شهرشان بود. باحال بود! خلاصه اي از آن را اينجا مي آورم:

… سپس آقاي هاشم سودمند با اعلام اين که مي دانم از قبل بسته شده ولي احساس وظيفه مي کنم خودش را کانديداي رياست شورا کرد و راي نياورد. بعد با اعلام اين که مي دانم بسته شده نامزد کميسيون آرامستان ها شد و راي نياورد. سپس گفت بسته شده و نامزد ورزش و جوانان شد و راي نياورد. بعد بسته را برداشت و نامزد گردگيري صندلي هاي صحن علني شد و راي نياورد. بعد بست… . البته اگر فکر مي کنيد ايشان از رو رفته است سخت در اشتباهيد. بلافاصله در نشريه اش براي آقاي فرماندار شهرشان نوشته تا مبارزه هست ما هستيم. البته چون در همان نشريه نوشته است که کمربند مشکي دان 2 سبک «رو چون استون لگاو قزوين» دارد بايد حرف ايشان را جدي گرفت. راستي گفتيم جدي ياد شوراي شهر خودمان افتاديم. چقدر عشق به خدمت داشت که استعفا داد اما باز پست معاونت عباس آقا را پذيرفت. آي بميرم براي اين همه فداکاري.

خودنمايي با ارث پدر

اين آقاي شهردار هم خيلي انگار احساس خوش تيپي مي کند. رفته و مهمان يک برنامه تلويزيوني شده. چشم عالم را به تماشاي تمثالش روشن نموده. خب اگر خرج نداشته به ما چه. اما وقتي مي بيني در يک نشريه ي محلي که لابد کلي هم پول آگهي داده مثلا به قصد نمايش دادن خدماتي که کرده عکس خوش تيپ خودش را وسط صفحه گذاشته و بعد خدمات موردنظر را انگار از جيب ابوي محترم خرج کرده دور تا دور خودش چيده است يک کمي آمپرت بالا مي زند. عزيزم! عباس آقا! عباس جونم! نکن اين کاراتو. خوبيت نداره. از ما گفتن.

توقف دوبل موقت با سرنشين

اما عباس آقا رو بي خيال. ما به عنوان مدير محترم ستون آزاد در همه ي زمينه ها راهکار مي دهيم. مفت و مجاني. عکسمان را هم نمي دهيم چاپ کنند و با پول هاي مردم پُز نمي دهيم. الان هم براي رفع مشکل اعصاب خردکن ترافيک به آقايان ماموران پليس راهکاري مي دهيم که اگر اجرا کنند خيلي تاثيرگذار خواهد بود و آن هم جريمه ي فوري خودروهايي است که «توقف دوبل موقت با راننده» مي کنند. يني وسط ترافيک خيابان اصلي شهر مي بيني يک آقاي راننده دوبل ايستاده و اهل منزل را فرستاده يک خريد کوچولوي 45 دقيقه اي بکنند. هيچ هم به فکر ده ها اتومبيلي نيست که پشت سرش صف کشيده و مجبورند راه خود را کج کنند و ترافيکي سنگين ايجاد شود. آن وقت اگر هم گشت راهنمايي برسد تنها يک تذکر شفاهي مي دهد و آقاي راننده حرکت مي کند و ده متر جلوتر دوباره مي ايستد. آقاي راهنمايي و رانندگي! فصل مدرسه ها رسيد! شما بيا يک ماه همين کار را سفت و سخت بگير و هر توقف دوبل موقت با سرنشيني را بلافاصله جريمه کن اساسي. بعد ببين چقدر تاثيرگذار خواهد بود. امان از توقف دوبل موقت با سرنشين. فغان از توقف دوبل موقت باسرنشين.

ديگ

بعضي دوستان پيام داده بودند که اين ميم فريمن در عکس دسته جمعي خيام نامه کجا بود؟ عرض کنم بنده پاي ديگ بودم. بله! در راستاي اقتصاد مقاومتي غذا از بيرون نگرفتيم و خودمان پختيم. خب نمي شد که ديگ را رها کرد آمد عکس يادگاري گرفت. چه غذايي هم شد! جاي شما خالي. مجلسي چيزي داشتين تعارف نکنين ها!