پرسه‌های مرگ پسر در پشت ‌بام تالار عروسی
پرسه‌های مرگ پسر در پشت ‌بام تالار عروسی

پسر جوان که با انگیزه‌ای مرموز خود را به پشت ‌بام تالارعروسی رسانده بود، سقوطی مرگبار داشت. به گزارش ایرانا، ساعت 30 دقیقه بامداد سوم شهریور ماه سال جاری در تالار«م» نیشابور هنگام برگزاری مراسم عروسی، یکی از خدمه‌ زن متوجه پسری در پشت‌ بام تالار می‌ شود و وقتی خود را به آنجا می‌ […]

پسر جوان که با انگیزه‌ای مرموز خود را به پشت ‌بام تالارعروسی رسانده بود، سقوطی مرگبار داشت.

به گزارش ایرانا، ساعت 30 دقیقه بامداد سوم شهریور ماه سال جاری در تالار«م» نیشابور هنگام برگزاری مراسم عروسی، یکی از خدمه‌ زن متوجه پسری در پشت‌ بام تالار می‌ شود و وقتی خود را به آنجا می‌ رساند و مطمئن می ‌شود جوان غریبه ‌ای با انگیزه نامعلوم در پشت‌ بام حضور دارد، مسئولان تالار را در جریان قرار می‌دهد. مسئولان بعد ازشنیدن ماجرا بلافاصله به پشت‌بام می ‌روند اما انگار پسر جوان به دلیل نامشخصی به پایین پرتاب شده بود.

وقتی ماجرای این حادثه به پلیس و اورژانس گزارش می‌شود پیکر نیمه‌ جان پسر ناشناس، که به شدت آسیب دیده بود، به بیمارستان حکیم منتقل می ‌شود و با وجود تلاش پزشکان وی روی تخت جراحی تسلیم مرگ می‌شود.

اکبری مقدم دادستان نیشابور بعد از شنیدن ماجرا در محل حاضر شده و با توجه به شایعاتی که بین میهمانان عروسی بود، مبنی بر این که علت وحضور پسرجوان در بالای پشت‌ بام فیلمبرداری از بخش زنانه تالار بوده، دست به تحقیقات می‌زند. بنا بر این گزارش، با توجه به اهمیت موضوع، دستورات قضایی برای رازگشایی ازعلت حضور پسرجوان در پشت‌ بام و چگونگی نفوذ وی به ساختمان تالار صادر شد.