توقیف 5 تن و 845 کيلوگرم انبه در نیشابور
توقیف 5 تن و 845 کيلوگرم انبه در نیشابور

توقیف 5 تن و 845 کيلوگرم انبه در نیشابور پليس آگاهي شهرستان نيشابور خراسان رضوي کاميون حامل 5 تن و 845 کيلو گرم انبه قاچاق را قبل از رسيدن به مقصد توقيف کرد. به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اعلام اين خبر گفت: با کسب خبري مبني بر ورود يک دستگاه […]

توقیف 5 تن و 845 کيلوگرم انبه در نیشابور

پليس آگاهي شهرستان نيشابور خراسان رضوي کاميون حامل 5 تن و 845 کيلو گرم انبه قاچاق را قبل از رسيدن به مقصد توقيف کرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اعلام اين خبر گفت: با کسب خبري مبني بر ورود يک دستگاه کاميون حامل انبه قاچاق به حوزه استحفاظي شهرستان بلافاصله تيمي از ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي مبادي ورودي شهر نيشابور را تحت نظر گرفتند.

سرهنگ حسيني افزود: در بازرسي از کاميون مقدار 5 تن و 845 کيلو گرم انبه قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرگي و حمل به ارزش تقريبي 526 ميليون و 50 هزار ريال کشف کردند.

سرهنگ حسيني تصريح کرد: در اين زمينه کاميون توقيف و فرد متخلف براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

کلاهبرداري با وعده رهايي از زندان

فردي شيادی كه با ترفند رهايي از زندان از افراد داراي يا مشکلات قضايي كلاهبرداري مي كرد، شناسايي و دستگير شد.

فرد کلاهبردار که با شناسايي افراد داراي پرونده قضايي و معرفي خود به عنوان وکيل با فريبکاري اعتماد آنها را جلب و براي رفع مشکلات قضايي مبلغ 120 ميليون ريال را آنها اخذ کرده بود، شناسایی و سردی دستبند را بر دستان ش احساس کرد.

فرمانده انتظامي نيشابور در رابطه با اين خبر به خبرنگار ما گفت: در پي کلاهبرداري از سه شهروند با ترفند رها سازي از زندان موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران دايره مبارزه با جعل و کلاهبرداري قرار گرفت.

ماموران پليس آگاهي با کمک مالباخته ها و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار، فرد کلاهبردار را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.

حسینی ادامه داد: متهم 31 ساله که داراي سوابق کيفري است در مواجهه با مالباختگان به سه فقره کلاهبرداري با جعل اسناد دولتي اعتراف کرد.

 

ماموران باشرافت رشوه سارق را رد کرد

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور از رد رشوه 8ميليون و 500 هزارريالي مامور وظيفه شناس خبر داد.

در پي دريافت گزارش مردمي مبني بر نگهداري اموال مسروقه در منزل يک سارق سابقه دار تيمي از ماموران دايره تجسس كلانتري12 جمهوري به اتفاق رييس کلانتري موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود : تيم تجسس کلانتري پس از يك سري تحقيقات ميداني با اطمينان از صحت خبر با هماهنگي مقام قضائي وارد عمل شدند و در بازرسي از خودرو پرايد متهم که در داخل منزل پارک بود تعدادي لوازم سرقتي خودرو کشف کردند.

رییس پلیس شهرستان تصريح كرد: متهم به منظور فرار از چنگ قانون و چشم پوشي از جرم مبلغ 8 ميليون و 500 هزار ريال وجه نقد به عنوان رشوه به چهار مامور كلانتري 12 پيشنهاد مي كند كه ماموران با عزت نفس تمام از دريافت مبلغ ياد شده امتناع و مراتب را صورتجلسه کردند.

زندان پايان راه دو کيف قاپ خشن

دو کيف قاپ خشن که در آخرین اقدام خود زنی 65 ساله را ضمن سرقت اموالش مجروح نموده بودند دستگير و با 6 فقره سرقت روانه زندان شدند.

به گزارش پايگاه خبري پليس در پي يک فقره کيف قاپي توسط دو جوان موتورسوار و مصدوميت مالباخته (خانمي 65 ساله) تيمي از ماموران کلانتري 13 شهر نيشابور در تحقيقات اوليه و ميداني متوجه شدند اين دو جوان در اقدامي مشابه نيز به همين شيوه با تهديد چاقو در محدوده بلوار شهيد گمنام، يک مورد ديگر کيف قاپي انجام و بلافاصله از صحنه متواري شدند .

ماموران کلانتري 13 قدس با راهنمايي مالباختگان و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار يکي از سارقان را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير و در بازرسي از مخفيگاهش تعدادي مدارک شناسايي و گوشي تلفن همراه سرقتي کشف کردند.

رییس پلیس شهرستان افزود: متهم20 ساله در مواجهه با مدارک و مستندات پليسي به 6 مورد زورگيري و کيف قاپي با کمک دوست 17 ساله اش اعتراف که همدست او نيز طي عملياتي دستگير شد.

سرهنگ حسيني با اشاره به اينکه متهمان با صدور حکمي روانه زندان شدند از شهروندان خواست هنگام عبور از پياده روها و خيابان ها مراقب افراد ناشناس که به بهانه پرسيدن آدرس يا هر سئوال ديگري به آنان نزديک مي شوند باشند و حتي الامكان از تردد در مکان هاي خلوت همراه با وجوه نقد فراوان يا اموال با ارزش خودداري كنند.