حوادث نیشابور
حوادث نیشابور

با اجرای طرح مبارزه با سرقت 11 سارق و مالخر در نیشابور دستگیر شدند فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در اجرای طرح مبارزه با سرقت در نیشابور 11 سارق و مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند. سیدحسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی با موضوع […]

با اجرای طرح مبارزه با سرقت

11 سارق و مالخر در نیشابور دستگیر شدند

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در اجرای طرح مبارزه با سرقت در نیشابور 11 سارق و مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

سیدحسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی با موضوع پیشگیری از سرقت خودرو، موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو با محوریت پلیس آگاهی و کمک کلانتری‌های درون‌شهری به مدت 24 ساعت در حوزه استحفاظی این شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح با استفاده از توان اطلاعاتی، عملیاتی و تلاش کارکنان هفت سارق دستگیر و در مجموع 295 کیلوگرم سیم برق، چهار دستگاه موتورسیکلت، 97 عدد باتری خودرو و حدود 20 میلیون ریال شیرآلات ساختمانی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به 6 فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند.

حسینی با اشاره به توقیف 51 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح گفت: شناسایی و دستگیری چهار مالخر اموال مسروقه از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

وی با تأکید بر استمرار اجرای طرح‌های امنیتی و اجتماعی در این شهرستان تصریح کرد: برقراری نظم و امنیت، جلب رضایت و آسایش شهروندان و تحقق احساس امنیت همواره سرلوحه کار پلیس قرار دارد.