اعلام آمادگی یک شهروند نیکوکار برای ساخت مرکز درمانی
اعلام آمادگی یک شهروند نیکوکار برای ساخت مرکز درمانی

در پی درج اظهارات رییس داشکده علوم پزشکی در خیام نامه : اعلام آمادگی یک شهروند نیکوکار برای ساخت مرکز درمانی در پی انتشار گزارش کمبودهای زیرساختی بخش سلامت در شماره 243 «خیام نامه» یکی از همشهریان نیکوکار برای ساخت درمانگاه اعلام آمادگی کرد. به گزارش وب­دا، در پی گزارشی که به نقل از رئیس […]

در پی درج اظهارات رییس داشکده علوم پزشکی در خیام نامه :

اعلام آمادگی یک شهروند نیکوکار برای ساخت مرکز درمانی

در پی انتشار گزارش کمبودهای زیرساختی بخش سلامت در شماره 243 «خیام نامه» یکی از همشهریان نیکوکار برای ساخت درمانگاه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش وب­دا، در پی گزارشی که به نقل از رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در نشریه «خیام نامه» و برخی پایگاه های خبری درج شده بود، مصیب لطفی همشهری نیک اندیش نیشابوری پس از مطالعه این خبر ضمن مراجعه به دفتر ریاست دانشکده علوم پزشکی اعلام آمادگی کرد تا مرکز بهداشتی درمانی در منطقه محروم جنوب شهر به یادبود همسر مرحومه خود به مساحت 600 متر مربع ایجاد کند.

در آن گزارش عنوان شده بود که ما در نیشابور نیازمند فرهنگ سازی جهت سوق دادن مردم به سوی احداث و تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی هستیم من به عنوان یک نیشابوری شرمنده مردم و همکاران هستم که از روی اضطرار از مکان های غیر استاندارد جهت درمانگاه استفاده می کنیم.

آقای مصیب لطفی ضمن تقدیر از بیان مشکلات حوزه سلامت در رسانه ها،افزود: با توجه به نیاز مبرم شهرستان نیشابور و احساس کمبود و نیاز، این مرکزبهداشتی، درمانی در منطقه محروم برآن شدم تا به یاد بود همسرم این مرکز را ایجاد و از همه خیرین و نیک اندیشان خواستارم در جهت رفع مشکلات بهداشتی، درمانی شهرمان نگاه ویژه ای به این مشکل داشته باشند.

مصیب لطفی از فعالان اقتصادی شهرستان است که در کارهای خیر دیگری نیز مشارکت داشته است.

دانشکده علوم پزشکی نیشابور ضمن تشکر از وی، برای روح مرحومه همسرشان از خداوند متعال طلب شادی و غفران می نماید.