9 آموزشگاه خیرساز در نیشابور افتتاح می‌شود
9 آموزشگاه خیرساز در نیشابور افتتاح می‌شود

  همزمان با سال تحصیلی جدید 9 آموزشگاه خیرساز در نیشابور افتتاح می‌شود مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: با جذب خیران و نیکوکاران مدرسه‌ساز 9 آموزشگاه خیرساز مهر ماه امسال در نیشابور افتتاح می‌شود. جواد قوامی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس در نیشابور با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای در کشور این میزان توجه به […]

 

همزمان با سال تحصیلی جدید

9 آموزشگاه خیرساز در نیشابور افتتاح می‌شود

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: با جذب خیران و نیکوکاران مدرسه‌ساز 9 آموزشگاه خیرساز مهر ماه امسال در نیشابور افتتاح می‌شود.

جواد قوامی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس در نیشابور با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای در کشور این میزان توجه به آموزش و پرورش را ندیده‌ایم، اظهار کرد: با برداشته شدن تدریجی تحریم‌ها، شرکت‌های تولیدی بزرگی به ایران خواهند آمد و ما باید با کمک نیروهایی که پرورش می‌دهیم قادر به رقابت با آنها باشیم، وگرنه بیش از دوران تحریم ضرر می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید به کیفیت تولیدات خود بیفزاییم، افزود: نخستین گام در این مسیر افزایش کیفیت نیروی انسانی است تا با توسعه دیپلماسی، به تبادل تجربیات با سایر کشورها بپردازیم و کشور را کم هزینه‌تر و بهتر مدیریت کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش نیشابور با بیان این مطلب که از آغاز دولت دهم تحولات بسیار چشمگیری در حوزه آموزش و پرورش به ویژه واحد نوسازی و توسعه مدارس نیشابور رخ داده است، گفت: در سال گذشته در پی انعقاد تفاهم‌نامه با خیران عملیات ساختمانی ساخت 9 آموزشگاه به ارزش تقریبی 31 میلیارد ریال آغاز شد که به حول قوه الهی این مدارس در مهر ماه امسال در نیشابور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از انجام صحبت‌های اولیه با خیران و رسیدن به توافق اولیه برای انعقاد تفاهم‌نامه 20 آموزشگاه دیگر خبر داد و گفت: با خیرساز بزرگ مدرسه‌ساز نیشابور در مورد ساخت 20 مدرسه روستایی به ارزش تقریبی 25 میلیارد ریال صحبت شده که وی نیز قول همکاری به آموزش و پرورش نیشابور را داده است.

قوامی‌نژاد از استانداردسازی وسایل گرمازای مدارس نیشابور خبر داد و گفت: سیستم گرمایشی تعدادی از مدارس با همت اداره‌کل نوسازی مدارس استان از بخاری به شوفاژ تغییر یافت که اعتبار هزینه شده توسط این اداره در این قسمت حدود 100 میلیون ریال بوده است.