نشست «کتابخوان» در نیشابور برگزار می شود
نشست «کتابخوان» در نیشابور برگزار می شود

  اداره کتابخانه های عمومی نیشابور اعلام کرد: شش نشست کتابخوان در سال 94 توسط اداره کتابخانه های نیشابور برگزار خواهد شد. رئیس اداره کتابخانه های عمومی نیشابور اعلام کرد: هدف از برگزاری نشست کتاب‌خوان، به اشتراک گذاشتن کتاب‌های خوانده شده و ترویج و ترغیب مطالعه در قالب معرفی کتاب است. زمانی با اشاه به اهمیت […]

 

اداره کتابخانه های عمومی نیشابور اعلام کرد: شش نشست کتابخوان در سال 94 توسط اداره کتابخانه های نیشابور برگزار خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی نیشابور اعلام کرد: هدف از برگزاری نشست کتاب‌خوان، به اشتراک گذاشتن کتاب‌های خوانده شده و ترویج و ترغیب مطالعه در قالب معرفی کتاب است.

زمانی با اشاه به اهمیت ترویج کتابخوانی ادامه داد: از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دستورالعمل مدونی برای برگزاری این نشست‌ها ابلاغ شده است و شهرستان نیشابور بعد از مشهد با برگزاری شش نشست کتابخوان بیشترین سهم برگزاری این جلسات را در استان خواهد داشت.

زمانی افزود: سلسله نشست های «کتاب‌خوان»را با هدف آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ سازی این امر ، بهبود نگرش و کیفیت سبک زندگی در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی و همچنین معرفی کتاب‌های مفید و ترویج کتابخوانی برگزار می شود.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی نیشابور اضافه کرد: تقریباً ۱۲ کتاب معرفی و به اشتراک گذارده می شود و علاقمندان برای معرفی کتاب می توانند با ارائه خلاصه کتاب مورد نظرشان به کتابداران در این نشست ثبت نام کنند.

لازم به یادآوری است اولین نشست کتابخوان سوم شهریورماه با حضور مسئولان شهرستان کتابداران فعالان رسانه و دوستداران کتاب در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.