در خبرها نيامده بود که
در خبرها نيامده بود که

در خبرها نيامده بود که: گويا تاکيد جدي وزارت کشور مبني بر رصد نمودن تبليغات پيش از موعد انتخاباتي و برخورد با آن در موعد مقرر؛ سبب فروکش نمودن فعاليت هاي آشکار برخي کانديداهاي پيدا و پنهان در نيشابور شده است. در همين رابطه يکي از کانديداهاي مطرح که براي هر راي شهروندان مبلغ يکصد […]

در خبرها نيامده بود که:

گويا تاکيد جدي وزارت کشور مبني بر رصد نمودن تبليغات پيش از موعد انتخاباتي و برخورد با آن در موعد مقرر؛ سبب فروکش نمودن فعاليت هاي آشکار برخي کانديداهاي پيدا و پنهان در نيشابور شده است. در همين رابطه يکي از کانديداهاي مطرح که براي هر راي شهروندان مبلغ يکصد هزارريال تعريف نموده و از اواخر سال 1393 فعاليت هاي چشمگيري را آغاز نموده بود؛ ناچار به کاهش جدي فعاليت هاي آشکار خود شده است. البته وي برنامه هاي تعريف شده خود را در قالب يک موسسه ي تبليغاتي کماکان به صورت غير مستقيم ادامه مي دهد.

در خبرها نيامده بود که:

گويا پس از گذشت دو سال از استقرار دولت تدبير و اميد؛ وعده ي روحاني براي کنار گذاشتن مديران اتوبوسي در شرف تحقق است. اما نکته ي حايز اهميت اين است که بر خلاف گذشته؛ سبحاني نيا در اين تغييرات مديريتي بازنده ي ميدان بوده است و نکته ي جالب تر اين که؛ مروي علي رغم داشتن مسئوليت هاي متعدد در دولت پاکدست!!آقا محمود و ارتباط نزديک با کارگزاران وي؛ تلاش نموده تا برخي نزديکان و هم فکران خود را در برخي مسئوليت هاي اجرايي نيشابور وفيروزه جايگزين نمايد.

در خبرها نيامده بود که:

برخي کانديداهاي قطعي مجلس تلاش مي کنند در پوشش هاي مختلف؛ ميتينگ هاي انتخاباتي خود را با حضور مسئولان اجرايي نيشابور وفيروزه برگزار کنند. با توجه به اين که در پايان سال 1394 انتخابات مجلس برگزار خواهد شد . شايسته است مسئولان اجرايي در مراسم اين چنيني حاضر نشوند تا شائبه ي حمايت آنان از کانديداي خاص ايجاد نشود.