حوادث شهرستان نیشابور
حوادث شهرستان نیشابور

برخورد کامیون بنز با پژو پارس یک کشته بر جای گذاشت به گزارش خبرگزاری ها جانشین پلیس راه خراسان رضوی گفت: در این حادثه که روز سه شنبه گذشته در کیلومتر 20 محور نیشابور – سبزوار رخ داد کامیون بنز به عقب پژو پارس که در همان مسیر در حال حرکت بود برخورد کرد. سرهنگ […]

برخورد کامیون بنز با پژو پارس یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری ها جانشین پلیس راه خراسان رضوی گفت: در این حادثه که روز سه شنبه گذشته در کیلومتر 20 محور نیشابور – سبزوار رخ داد کامیون بنز به عقب پژو پارس که در همان مسیر در حال حرکت بود برخورد کرد.

سرهنگ یعقوب لطیف افزود: در این حادثه راننده 34 ساله پژو به شدت مصدوم و در حال انتقال به مراکز درمانی به علت شدت مصدومیت و خونریزی شدید جان باخت.

لطیف سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت این حادثه اعلام کرد.

4 کشته و مجروح در واژگونی ال نود

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از واژگونی ال نود در محور قدیم نیشابور به سبزوار خبر داد.

به گفته حسین محمدی در این حادثه که ساعت 11:30 روز جمعه 8خرداد 1394 اتفاق افتاد، دو تن کشته شدند.

وی افزود: پرسنل اورژانس 115 پس از اعزام به محل مشاهده نمودند که یک دستگاه ال نود دچار واژگونی شده است و به دلیل شدت جراحات 2 نفر متاسفانه قبل از رسیدن امبولانس فوت نموده بودند.

محمدی اضافه کرد: سریعا اقدامات اولیه شامل پانسمان ، کنترل خونریزی و فیکساسیون برای 2 نفر دیگر انجام و آنها را به بیمارستان 22 بهمن منتقل کردند.

عدم رعایت سرعت مطمئنه از دلالیل این سانحه بوده است.

شناسایی و دستگیری دو نوجوان کیف قاپ

ساعت14:30 بعد از ظهر را نشان می داد که در خیابان نور دو نوجوان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به کیف قاپی از یک خانم می نمایند و با توجه به خلوتی محل، بلافاصله متواری می شوند.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی تماس یک خانم با 110 مبنی بر سرقت کیف و وجوه نقد وی به ارزش 16 میلیون ریال در خیابان نور توسط دو نوجوان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با استفاده در پیگیری های تخصصی خود به یک نوجوان 19 ساله مظنون که با هماهنگی مقام قضایی وی در یک اقدام غافلگیرانه و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی تصریح کرد: متهم در مقابل ادله و مستندات به بزه انتسابی با کمک دیگر همدست 20 ساله اش اعتراف و وی نیز دستگیر شد.

متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

دستگیری 11 سارق و خرده فروش مواد افیونی

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری و کاهش وقوع جرایم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان اجرا شد.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با کمک تیم هایی از پلیس آگاهی، یگان امداد و کلانتری های شهر نیشابور در این طرح یک روزه 9 معتاد پرخطر را دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد منتقل کردند.

وی با اشاره به دستگیری 7 سارق، 4 نفر توزیع کننده مواد مخدر خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح 7 فقره سرقت منازل و موتورسیکلت کشف و تحقیقات از متهمان دستگیر شده برای کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: از دیگر نتایج این طرح یک روزه توقیف 24 دستگاه موتورسیکلت 8 دستگاه خودرو مزاحم و متخلف و فاقد مدارک و پلاک مخدوش است.

سرهنگ حسینی با اشاره به پلمپ 10 واحد صنفی متخلف در اجرای خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت مردم است لذا شهروندان می توانند ضمن همکاری با پلیس، خادمان خود را در ارتقا امنیت اجتماعی با تماس به موقع با مرکز 110 یاری کنند.