در خبرها نيامده بود
در خبرها نيامده بود

در خبرها نيامده بود که: جريمه ي هفده ميليون ريالي خودرو شهرداري درود از جيب مردم پرداخت شد. بنا به اخبار رسيده خودرو سواري متعلق به شهرداري درود که در اختيار « شخص شهردار» است در سال 1393 به دلايلي چون«عبور از چراغ قرمز!!،استفاده از تلفن همراه حين رانندگي،توقف در محل ممنوع»حدود هفده ميليون ريال […]

در خبرها نيامده بود که: جريمه ي هفده ميليون ريالي خودرو شهرداري درود از جيب مردم پرداخت شد. بنا به اخبار رسيده خودرو سواري متعلق به شهرداري درود که در اختيار « شخص شهردار» است در سال 1393 به دلايلي چون«عبور از چراغ قرمز!!،استفاده از تلفن همراه حين رانندگي،توقف در محل ممنوع»حدود هفده ميليون ريال جريمه شده است. نکته ي جالب اين که بر خلاف قانون اين مبلغ هنگفت از حساب شهرداري پرداخت شده است!!

در خبرها نيامده بود که: «هاشمي»فرماندار اقتدارگراي نيشابور در دوره ي احمدي نژاد؛ در حال رايزني و سنجش شرايط براي کانديدا شدن از نيشابور در انتخابات آتي مجلس است. حضور در محافل گوناگون از جمله يادواره ي شهداي روستاي سليماني و مراسم روز ملي خيام (که البته با استقبال سرد مردم همراه بود)از جمله فعاليت هاي انتخاباتي احتمالي وي محسوب مي شود. با توجه به اما و اگرهاي انتخابات مجلس گذشته و بگو مگوهاي وي به عنوان مسئول برگزاري انتخابات با مظفري و در صورت تعبير شدن اين «خواب» هاشمي،«دوئل» وي با مظفري به عنوان«رييس ستاد انتخابات نيشابور» ديدني و تاريخي خواهد شد.

در خبرها نيامده بود که: در حالي که هنوز نه ماه ديگر تا انتخابات مجلس باقي مانده است علاوه بر فعاليت هاي انتخاباتي نمايندگان فعلي؛ کانديداهاي احتمالي ديگري هم با انجام رايزني هاي گسترده فعاليت خود را آغاز کرده اند. در همين رابطه از افرادي چون وظيفه دوست، غرويان،مروج الشريعه وسيد علي حسيني به عنوان کانديداهاي احتمالي نام مي برند.گفته مي شود اصلاح طلبان نيشابور در خصوص گزينه هاي مورد نظر خود هنوز به نتيجه ي خاصي نرسيده اند.

در خبرها نيامده بود که: يکي از نمايندگان مجلس براي حضور در مجلس آتي بودجه ي هنگفتي را براي جذب آراي شهروندان تعريف نموده است. شنيده شده که اين بزرگوار براي خريد هر راي شهروندانده هزارتومان «قيمت» تعيين نموده است. گفته مي شود بودجه ي تعريف شده ي انتخابات ايشان «حدود يک ميليارد تومان»است.