کشتارگاه دام نیشابور به بخش خصوصی واگذار شد
کشتارگاه دام نیشابور به بخش خصوصی واگذار شد

با تصویب شورای شهر نیشابور رئیس شورای شهر نیشابور گفت: شورای نیشابور با اکثریت آراء، واگذاری کشتارگاه دام نیشابور به بخش خصوصی را تصویب کرد. محمد صالح‌آبادی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در کشتارگاه نیمه‌صنعتی نیشابور 50 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و حداقل کشتار در روز بین 350 دام سبک […]

با تصویب شورای شهر نیشابور

رئیس شورای شهر نیشابور گفت: شورای نیشابور با اکثریت آراء، واگذاری کشتارگاه دام نیشابور به بخش خصوصی را تصویب کرد.

محمد صالح‌آبادی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در کشتارگاه نیمه‌صنعتی نیشابور 50 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و حداقل کشتار در روز بین 350 دام سبک و 12 تا 15 عدد دام سنگین است.

رئیس شورای شهر نیشابور افزود: کشتارگاه نیمه صنعتی شهرداری نیشابور در سال 1376 در جنوب نیشابور فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز از مشکلات گوناگون بهداشتی رنج می‌برد.

وی، آفت اساسی کشتارگاه نیشابور را عدم ثبات مدیریت شهرداری دانست و گفت: در این مجموعه متاسفانه مدیریت چندگانه داریم و فقط به اسم، کشتارگاه مال شهرداری است و سلاخی که سال‌هاست آنجا کار می‌کند اصلا طرف قرارداد شهرداری نیست به همین منظور تصمیم گرفتیم تا حداقل خط کشتار را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا ساماندهی شود.

صالح آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به بحث سلامت مردم نیشابور اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور با اکثریت آراء با پیشنهاد شهرداری مبنی بر واگذاری کشتارگاه دام به بخش خصوصی موافقت کردند.

وی افزود: شهرداری برای تعیین قیمت پایه مبلغ 400 میلیون تومان در سال و به صـورت یـک قـرارداد سه ساله و در صورت رضایت شهرداری، قرارداد تا دو سال دیگر را که با تصویب شورای شهر تمدید شود را ارائه کرد که در نهایت پیمانکار با پیشنهاد 561 میلیون تومان برنده مناقصه شناخته شد.