فعاليت‌ گروه‌هاي خودسر تجاوز به حقوق ملت است
فعاليت‌ گروه‌هاي خودسر تجاوز به حقوق ملت است

انصاري‌راد در گفت‌وگو با ايلنا: فعاليت‌ گروه‌هاي خودسر تجاوز به حقوق ملت است فعاليت‌هاي خودسرانه و غيرقانوني خيانت به کشور، نظام و برخلاف شرع، اخلاق و مصالح ملي است. رئيس کميسيون اصل 90 مجلس ششم تاکيد کرد: در زمان اصلاحات، خودسرها آنقدر فعاليت‌شان را گسترش دادند و بحران‌سازي کردند که آقاي خاتمي از بحران‌سازي آنها […]

انصاري‌راد در گفت‌وگو با ايلنا:

فعاليت گروههاي خودسر تجاوز به حقوق ملت است

فعاليت‌هاي خودسرانه و غيرقانوني خيانت به کشور، نظام و برخلاف شرع، اخلاق و مصالح ملي است.

رئيس کميسيون اصل 90 مجلس ششم تاکيد کرد: در زمان اصلاحات، خودسرها آنقدر فعاليت‌شان را گسترش دادند و بحران‌سازي کردند که آقاي خاتمي از بحران‌سازي آنها گله کرد. فعاليت آنها در اين دوره هم، يادآور فعاليت آنها در همان زمان است با اين تفاوت که فعاليت‌شان روشن‌تر و آشکارتر از گذشته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسين انصاري‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در خصوص افزايش اقدامات افراطيون و فعاليت‌هاي گروه خودسر گفت: متاسفانه فعاليت خودسرها، بيماري امروز جامعه ما نيست اگرچه خبري از فعاليت آنها در هشت ساله گذشته نبود و تخلفات غيرقانوني، غيرکارشناسي و غيرعلمي آقاي احمدي‌نژاد در اداره کشور را مورد چشم‌پوشي و اغماض قرار مي‌دادند.پ

وي با بيان اينکه فعاليت‌ گروه‌هاي خودسر و افراط‌گرايانه را نمي‌توان اسمي جز هرج و مرج و تجاوز به حقوق ملت گذاشت، اظهار داشت: اين فعاليت‌هاي خودسرانه و غيرقانوني خيانت به کشور، نظام و برخلاف شرع، اخلاق و مصالح ملي است.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب با اشاره به فعاليت خودسرها در زمان دولت اصلاحات بيان کرد: در آن زمان، آنقدر فعاليت‌شان را گسترش دادند و بحران‌سازي کردند که آقاي خاتمي از بحران‌سازي آنها گله کرد. فعاليت آنها در اين دوره هم، يادآور فعاليت آنها در همان زمان است با اين تفاوت که فعاليت‌شان روشن‌تر و آشکارتر از گذشته شده است.

انصاري‌راد ادامه داد: فعاليت اين گروه‌ها، برخلاف قانون است و بر همه مسئولان واجب است تا جلوي فعاليت اين افراد را بگيرند.

رئيس کميسيون اصل 90 مجلس ششم درباره چرايي فعاليت مجدد اين گروه‌ها ابراز داشت: در انتخابات 24 خرداد، دولتي پيروز انتخابات شد و بر سرکار آمد که نمي‌خواست سياست‌ هشت ساله گذشته را تداوم بخشد. راي مردم در تجديدنظر در تفکر مديريتي کشور بود که در هشت سال گذشته در راس اجرايي کشور حاکم شده بود.

وي افزود: اين تفکر، تفکري بود که کار غيرکارشناسي را سرلوحه خود قرار داده بود و با انجام اقدامات غيرقانوني بر مشکلات کشور مي‌افزود به طور مثال شاهد بوديم در همان سال‌هاي ابتدايي دولت قبل، ديوان محاسبات مجلس اصولگرا از تخلف 70 درصدي در اجراي لايحه بودجه خبر داده بود و کسي نقد و اعتراض و دلواپسي هم نداشت اما امروز که دولتي آمده است که مي‌خواهد اخلال‌ها را سامان ببخشد، اصولگرايان بي‌تابي مي‌کنند و کارهايي خلاف قانون و اخلاق انجام مي‌دهند.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب در پاسخ به اين سوال که دولت بايد در برابر اين گروه‌هاي خودسر چه بايد بکند، خاطرنشان کرد: دولت بايد با شفافيت و قاطعيت عملکرد دولت گذشته را بيان کند تا مردم به روشني در جريان امور باشند و بتوانند به مسئولان اعتماد داشته باشند.