در خبرها نيامده بود که
در خبرها نيامده بود که

در خبرها نيامده بود که: بتوئي در نخستين روز کاري خود از انتشار چندين گزارش مربوط به عملکرد شهرداري ممانعت کرده است با اين استدلال که اين گزارش ها نشان دهنده دوران مديريتي زرندي مي باشد و به سود وي تمام مي شود. جالب آن که حتي موضوع مهمي چون افتتاح مرکز کنترل ترافيک شهرداري […]

در خبرها نيامده بود که:

بتوئي در نخستين روز کاري خود از انتشار چندين گزارش مربوط به عملکرد شهرداري ممانعت کرده است با اين استدلال که اين گزارش ها نشان دهنده دوران مديريتي زرندي مي باشد و به سود وي تمام مي شود. جالب آن که حتي موضوع مهمي چون افتتاح مرکز کنترل ترافيک شهرداري با حضور وزير کشور هم به رغم اهميت بسيار زياد موضوع و نيز موضوع عملکرد نوروزي و عملکرد سازمان هاي شهرداري نيز در بين اين گزارش ها قرار داشتند. اين در حالي است که بتوئي در طول مديريت شهرداري خود معاونت خدمات شهري را عهده دار بوده و در بخشي از اين عملکرد سهيم است، اما ظاهرا حاضر به انتشار اسم و عکس زرندي نيست.

در خبرها نيامده بود که:

پس از کنار گذشتن زرندي از شهرداري نيشابور، علي رغم ادعاي برخي اعضاي شورا، مبني بر انتخاب شهرداري در سطح«ملي»ظاهرا اکثريت اعضاي شورا در پي انتخاب افرادي چون «سيد جلال هاشمي فرماندار قبلي نيشابور»، «بتويي» و «حسيني قاضي» به عنوان شهردار!نيشابور هستند.

در خبرها نيامده بود که:

تلاش هايي که از «دوره ي فترت»مديريت در نيشابور براي انتقال اشياي «باستاني»و «تاريخي» به موزه ي مشهد آغاز شده است کماکان ادامه دارد. اميدواريم مديريت جديد شهرستان نسبت به اين موضوع حساسيت لازم را داشته باشد.

در خبرها نيامده بود که:

مراسم معارفه ي سرپرست شهرداري که در ساعت 30/7 صبح روز چهارشنبه نوزده فروردين در دفتر شهردار!! برگزار شد؛با حضور برادر بتويي به عنوان عضو شورا و برادر هوشمند بدون شان نزول!!بيشتر به يک ميتينگ خانوادگي تبديل شده بود. گفتني است در اين مراسم تنها جدي، هوشمند، شريعتمدار و سکاکي حضور داشتند.

در خبرها نيامده بود که:

در ايام تعطيلات نوروزي مالکان باغي در خيابان شهيد منتظري با استفاده از ماشين آلات سنگين نسبت به قطع درختان با هدف تغيير کاربري اقدام نمودند.بي توجهي مسئولان در خصوص رفتارهاي اين چنيني قابل قبول نيست.

در خبرها نيامده بود که:

موسسه ي فرهنگي «فرهنگ شهر فيروزه اي» که به نام برادر يکي از نمايندگان نيشابور به ثبت رسيده است با صرف هزينه هاي هنگفت؛ از جمله دعوت و پذيرايي از گروه هاي مختلف، نصب ساعت در سطح شهر و چاپ بنرهاي رنگارنگ، تبليغات زودرس انتخاباتي را شروع نموده است. اين در حالي است که تبليغات زودرس انتخاباتي از جمله جرايم تصريح شده انتخاباتي است.

در خبرها نيامده بود که:

ظاهرا قبل از قطعي شدن برکناري زرندي، اکثر قريب به اتفاق اعضاي شورا، نسبت به انتخاب«طوسي»به عنوان سرپرست به توافق رسيده بودند.اما «اکثريت» پس از گرفتن راي «اقليت» براي کنار گذاشتن زرندي، خُلف وعده نموده و بتويي را به عنوان سرپرست معرفي مي نمايد.

در خبرها نيامده بود که:

بتوئي سرپرست جديد شهرداري در نخستين دقايق روز کاري پس از استيضاح زرندي طي مراسم معارفه اي با حضور برخي اعضاي شورا و بدون حضور و قدرداني از زحمات شهردار پيشين آغاز به کار کرد و در اتاق شهردار مستقر شد. اين در حالي است که مشخص نيست باز چندين ماه ديگر شهر بدون شهردار خواهد ماند و انتخاب و انجام مراحل اداري تا صدور ابلاغ براي شهردار بعدي تا چه زماني به طول مي انجامد. برخي معتقدند اين نحوه معارفه بتوئي نشانه ايي براي انتخاب نهايي وي به عنوان شهردار مي تواند باشد.