در خبرها نيامده بود شماره 226
در خبرها نيامده بود شماره 226

در خبرها نيامده بود که:يکي از معاونين پر حاشيه ي شهرداري نيشابور،اخيرا بدون هماهنگي با شهردار ،اقدام به استخدام يکي از نزديکان خود نموده بود که گويا با واکنش شهردار و لغو آن مواجه مي شود. در خبرها نيامده بود که: با توجه به تقارن نوروز باستاني با ايام «فاطميه» برخي افراد از هم اکنون […]

در خبرها نيامده بود که:يکي از معاونين پر حاشيه ي شهرداري نيشابور،اخيرا بدون هماهنگي با شهردار ،اقدام به استخدام يکي از نزديکان خود نموده بود که گويا با واکنش شهردار و لغو آن مواجه مي شود.

در خبرها نيامده بود که: با توجه به تقارن نوروز باستاني با ايام «فاطميه» برخي افراد از هم اکنون با نصب پارچه نوشته هايي ، نسبت به آنچه عدم وجود فضاي«فاطمي» در شهر مي دانند؛اعتراض کردند.

در خبرها نيامده بود که: در هفته ي گذشته فردي از نزديکانِ يکي از اعضاي شورايِ شهر، با حضور در يکي از بخش هاي شهرداري نسبت به عدم پرداخت فاکتورهاي ارايه شده ي از جانب وي شديدا اعتراض کرده است. گفته مي شود فاکتورهاي ارايه شده از جانب وي مخدوش بوده است.

در خبرها نيامده بود که: يکي از اعضاي شوراي شهر در تابستان گذشته با اجاره ي ميني باس شهرداري ،فک وفاميلهاي خود را به مسافرت شمال برده ولي هنوز اجاره اين ميني باس را پرداخت ننموده است.

در خبرها نيامده بود که: برخي از اعضاي هيئت امناي مسجد يکي از شهرک ها مدعي هستند که يکي از اعضاي شوراي شهر، پول ناشي از فروش يک قطعه زمين متعلق به مسجد آن شهرک را در اختيار گرفته و تاکنون از پرداخت آن خودداري نموده است.