دستگاه‌هاي آنژيوگرافي، لاپاراسكوپي، آندوسکوپي در راه نيشابور
دستگاه‌هاي آنژيوگرافي، لاپاراسكوپي، آندوسکوپي در راه نيشابور

دستگاه‌هاي آنژيوگرافي، لاپاراسكوپي، آندوسکوپي در راه نيشابور کسب رتبه سوم کشوري در تجهيزات پزشکي دکتر محسن عظيمي‌نژاد در نشست هيئت رئيسه دانشکده علوم پزشکي نيشابور با پزشکان متخصص جديد الورود طرح تحول سلامت و خانواده هاي آنان، با اشاره به اجراي طرح تحول نظام سلامت در کشور بيان داشت: اين طرح اقدام بسيار خوبي است […]

دستگاههاي آنژيوگرافي، لاپاراسكوپي، آندوسکوپي در راه نيشابور

کسب رتبه سوم کشوري در تجهيزات پزشکي

دکتر محسن عظيمي‌نژاد در نشست هيئت رئيسه دانشکده علوم پزشکي نيشابور با پزشکان متخصص جديد الورود طرح تحول سلامت و خانواده هاي آنان، با اشاره به اجراي طرح تحول نظام سلامت در کشور بيان داشت: اين طرح اقدام بسيار خوبي است که توسط دولت براي کاهش درد و آلام مردم آغازشده است. دولت همت کرده تا از محل پول‌هايي که در کشور بوده، طرح تحول نظام سلامت را ايجاد و هزينه‌هاي آن را تأمين کند.

دکتر عظيمي‌نژاد گفت: تا حدود دو ماه ديگر 40 تخت در بيمارستان 22بهمن اضافه خواهد شد که قسمت کمي از کمبود تخت بيمارستاني ما را پوشش خواهد داد، ولي کماکان توجه داريم که کمبود تخت بيمارستاني در نيشابور پيکره بخش درمان را به شدت آزروده است.

وي همچنين ادامه داد: تعداد 8 مانيتورينگ براي بيمارستان حکيم تهيه‌شده است که به‌ زودي اين بيمارستان نصب خواهد شد و دستگاه‌هاي آنژيوگرافي، لاپاراسكوپي، دو عدد فيکو( جهت عمل‌هاي چشم)،آندوسکوپي و کولونوسکوپ جزء ليست تجهيزاتي است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي براي مردم نيشابور در پايان سال 93 عيدي خواهد داد.

دکتر عظيمي‌نژاد افزود: قبل از اضافه شدن شما جمع متخصصين پزشکي شهرستان بين 85 تا 90 نفر در تغيير بوده که امسال 26 نفر به اين تعداد اضافه‌شده است که تقريباً يک‌سوم به داشته‌هاي قبلي شهرستان اضافه‌شده که اين افراد براي مردم و مسئولين بسيار مهم و ارزشمند هستند.

همچنين به گزارش روابط عمومي دانشکده علوم پزشکي نيشابور، معاون درمان اين دانشکده از کسب رتبه سوم دانشگاههاي علوم پزشکي کشور در امور تجهيزات پزشکي طرح تحول نظام سلامت خبر داد. دکتر علي اصغر راستگو گفت: در اين اجلاس دانشکده علوم پزشکي نيشابور با کسب 93 امتياز از مجموع 100 امتياز رتبه سوم را در بين دانشگاه­هاي منتخب کشور،در اجراي طرح تحول سلامت در امور تجهيزات پزشکي کسب کرده است.