کرباسچي: اصلاح طلب ها نبايد روحاني را ترك كنند
کرباسچي: اصلاح طلب ها نبايد روحاني را ترك كنند

کرباسچي: اصلاح طلب ها نبايد روحاني را ترك كنند روزنامه اعتماد مصاحبه اي دارد با غلامحسين کرباسچي دبيرکل حزب سازندگي که وي بر ادامه حمايت اصلاح طلبان از دولت روحاني تاکيد کرده و گفته است: ممكن بود ديگر كشوري نماند كه حالا بگوييم اصلاح طلبان بايد قدرت را در دست داشته باشند يا اصولگرايان. به […]

کرباسچي: اصلاح طلب ها نبايد روحاني را ترك كنند

روزنامه اعتماد مصاحبه اي دارد با غلامحسين کرباسچي دبيرکل حزب سازندگي که وي بر ادامه حمايت اصلاح طلبان از دولت روحاني تاکيد کرده و گفته است: ممكن بود ديگر كشوري نماند كه حالا بگوييم اصلاح طلبان بايد قدرت را در دست داشته باشند يا اصولگرايان.

به گفته شهردار پيشين تهران: عده يي حاضرند براي اختلاف نظر با هاشمي، دست به هر كاري بزنند. در حالي که اگر اين ها با اسم اصلاح طلب مشكل دارند اصلا گروهي بيايند و بگويند ما اصولگراييم اما در عمل با درك درست، كشور را اداره كنند، ما راضي خواهيم بود.

وي همچنين بيان گفته است : اصلاح طلب ها نبايد روحاني را ترك كنند. همانطور كه هيچ اصلاح طلبي نمي تواند بگويد كه ما در دوره خاتمي تمام برنامه هاي كلان و جزيي وي را قبول داشتيم. اگر بترسيم و بگوييم كه خيلي اسم روحاني را نياوريم و زياد هم نزديك اين دولت نشويم چون ممكن است اين دولت خراب كند، يك جاي كارمان مي لنگد. اين طور نمي شود كه فقط در برد شريك باشيم و در شكست تركشان كنيم.