امیدواریم تا پایان سال در کمیسیون ماده ۵ نتیجه بگیریم و این کار صورت بگیرد
امیدواریم تا پایان سال در کمیسیون ماده ۵ نتیجه بگیریم و این کار صورت بگیرد
رییس راهنمایی و رانندگی نیشابور: اين طرح از نظر ما اولویت بسیار مهم ترافيکي شهر است طرح منتظر تایید یک کارشناس در جهاد است و با اجرای آن رضایتمندی زيادي ایجاد می شود

🔹سرهنگ غفوری رییس راهنمایی و رانندگی نیشابور چندی پیش در نشت خبری در خصوص اتصال بلوار فضل و باغرود اظهار داشت: متاسفانه این طرح که از نظر ما در راهنمایی و رانندگی از اولویت های بسیار مهم شهر می باشد، منتظر تایید یک کارشناس در جهاد کشاورزی است. با اجرای این طرح ببینید چقدر رضایتمندی ایجاد می شود و باید بحث پدافند غیر عامل، شرایط بحرانی و عرض کم نامناسب کوی یغما را مد نظر داشت. حتی شده در حد راه شوسه باید کار انجام شود و ما به اینکه چه کسانی اینجا زمین دارند، کار نداریم. مهم مردم شهر هستند.

🔹شهردار نیشابور نیز در نشست خبری در پاسخ خبرنگار ما پیرامون این طرح گفت: این جاده خارج از محدوده شهری است و نخست باید داخل محدوده قرار بگیرد. سپس باید برای مالکین امتیازاتی در آن محدوده داده شود تا بتوانیم پول خریداری زمین و خیابان کشی را فراهم کنیم.

🔹میرفانی افزود: اینکه ما برویم زمین بخریم و خیابان بکشیم، بدون اینکه برای شهرداری سودی داشته باشد؛ از نظر مالی امکان پذیر نیست و برای شهرداری به صرفه نیست. اما امیدواریم تا پایان سال در کمیسیون ماده ۵ نتیجه بگیریم و این کار صورت بگیرد.

⚠️کپی و نشر مطالب، تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

🔸مشروح این مطلب در شماره ۵٢۴ خیام نامه منتشر شده است.

  • نویسنده : احسان سليمانی
  • منبع خبر : خیام نامه