مسیر امتداد بلوار فضل در محدوده شهری قرار می گیرد
مسیر امتداد بلوار فضل در محدوده شهری قرار می گیرد
ارکانی: چرا سلايق را جايگزين قانون مي کنيم؛ بخاطر یکی دونفر، پانصد هزار نفر جمعیت شهر در ترافیک بمانند

🔹خبرنگار خیام نامه طی بازدید مدیرکل راه و شهرسازی با همراهی ارکانی نماینده نیشابور از اراضی جاده باغرود نیشابور با اشاره به اظهارات رییس راهنمایی و رانندگی و مطالبه شهروندان مبنی بر اولویت و ضرورت اتصال بلوار فضل و باغرود، وی را به بازدید حضوری از میدان آتش نشان در انتهای بلوار فضل و نیز عرض کم کنارگذر یغما برای تخلیه ترافیک ترددهای ساکنان شهرک به باغرود دعوت کرد.

🔹یوسف زاده پس از حضور در محل اظهار داشت: طی توافق صورت گرفته جهت اراضی سعیدی و زمین هایی که الحاق به محدوده می شود، امتداد بلوار فضل نیز در محدوده مورد توافق و جزو محدوده شهری قرار می گیرد و پس از بررسی مشاور اجرا می شود.

🔹خبرنگار ما با اشاره به ترافیک سنگین جاده باغرود در روزهای تعطیل و بحث پدافند غیرعامل، به برخی سنگ اندازی ها در اجرای طرح به بهانه خرید زمین توسط برخی مسئولان سابق شهرستان اشاره کرد که یوسف زاده گفت: یک نفر جایی سودجویی میکند؛ منفعت طلبی میکنند و مابقی به آتش آن می سوزند. اما بحث بهره مندی عموم شهروندان مطرح می باشد.

🔹احسان ارکانی نماینده نیشابور نیز پیرامون برخی سنگ اندازی ها در طرح اتصال جاده باغرود به بلوار فضل به خیام نامه گفت: مشکل ما این است که سلایق را جایگزین قانون می کنیم. نمی شود که شهروندان در ترافیک معطل شوند. مردم را ناراحت می کنم، چقدر وقت و سوخت هدر می رود که چیزی در ذهن ما است و مردم باید تاوان ذهنیت مسئولین را بدهند. من که تعارف ندارم بخاطر اینکه فلانی در جایی زمین دارد، نمیتوانیم مردم را معطل کنیم. کاری که میدانیم باید انجام شود، بیاییم بخاطر یکی دونفر، پانصد هزار نفر جمعیت شهر را معطل و بی بهره کنیم که فلان مسئول زمانی جایی زمینی خریده است. این که من چرا سهمی ندارم و چه کسی زمین دارد و کی ندارد، نباید منافع مردم را معطل کند. با این تصور بخواهیم کار کنیم، کلا نباید هیچ کار عمرانی هیچ جای کشور انجام شود. شما جنوب شهر هم بروید فلانی ممکن است زمین داشته باشد. بعد هم اگر کسی در مالکیتی تخلف یا زدو بند کرده یا به ناحق گرفته، قانونا ورود کنیم و اگر مالکیت شخص است که کس حرفی ندارد.

 

⚠️کپی و نشر مطالب، تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

  • نویسنده : احسان سليمانی
  • منبع خبر : خیام نامه