مدیرعامل فولاد خراسان با حضور در منطقه سنگان خواف، از آخرین وضعیت پروژه کارخانه کنسانتره سازی فولاد خراسان بازدید کرد. کسری غفوری دراین بازدید تسریع در راه اندازی و رفع موانع به ثمر رسیدن پروژه سنگان را از اولویت‌های کاری خود برشمرده است. در ادامه این بازدید مدیر عامل فولاد خراسان در نشستی با مدیران […]

 مدیرعامل فولاد خراسان با حضور در منطقه سنگان خواف، از آخرین وضعیت پروژه کارخانه کنسانتره سازی فولاد خراسان بازدید کرد. کسری غفوری دراین بازدید تسریع در راه اندازی و رفع موانع به ثمر رسیدن پروژه سنگان را از اولویت‌های کاری خود برشمرده است. در ادامه این بازدید مدیر عامل فولاد خراسان در نشستی با مدیران و کارشناسان شرکت «تهیه و تولید مواد معدنی شرق» ضمن بررسی مسایل این پروژه کلیدی، بر تسریع در پیشبرد آن و اتخاذ تدابیر ویژه برای برون‌ رفت این پروژه از شرایط کنونی تاکید کرد.

این بازدید به همراه معاونان «طرح و توسعه»، «مالی و اقتصادی»، « «برنامه‌ریزی و فناوری»، «بازاریابی و فروش» و مدیر «روابط عمومی» صبح روز، یکشنبه ١٧ شهریورماه انجام شد.

مجموعه کانسار‌های سنگ آهن سنگان در فاصله حدود 300 کیلومتری جنوب شرقی مشهد در استان خراسان رضوی قرار دارد.

با تکمیل پروژه مجتمع فولاد خراسان در این منطقه، این شرکت به اولین تولید‌کننده فولاد کشور تبدیل خواهد شد که چرخه کامل تولید فولاد را در اختیار خواهد داشت.