موضع گیری عجیب چنارانی درباره بازگشت نخبگان به کشور:  دکترها و پروفسورها در زمان جنگ کجا بودند!
موضع گیری عجیب چنارانی درباره بازگشت نخبگان به کشور:  دکترها و پروفسورها در زمان جنگ کجا بودند!

نیشابور- هاجر چنارانی، نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس، در مراسمی  که تحت عنوان «یادواره شهدای مدافع حرم» برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران، در عباراتی تامل انگیز، بر بهره برداری از ارزش های عمومی نظیر شهدا، برای موفقیت در انتخابات مجلس تاکید کرد! خبرگزاری «مهر» بخشی از سخنان هاجر چنارانی را پوشش داده که […]

نیشابور- هاجر چنارانی، نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس، در مراسمی  که تحت عنوان «یادواره شهدای مدافع حرم» برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران، در عباراتی تامل انگیز، بر بهره برداری از ارزش های عمومی نظیر شهدا، برای موفقیت در انتخابات مجلس تاکید کرد!

خبرگزاری «مهر» بخشی از سخنان هاجر چنارانی را پوشش داده که در آن وی به صراحت می گوید: ما تربیت یافتگان مکتب ولایت هستیم و اعتقاد داریم که باید دین خود را به انقلاب ادا کنیم. امروز ما نظام را با خون شهدا بیمه کرده ایم و باید به «چشمه جوشان قوانین جمهوری اسلامی ایران» راه پیدا کنیم.

این نماینده مجلس که در زمان آغاز جنگ تحمیلی به کشور، تقریبا یک سال سن داشته است،  تاکید کرده: در این مملکت کسانی باید سمت و پست بگیرند که در ۸ سال دفاع مقدس در این مملکت بودند.

وی با ادبیاتی کنایه آمیز اضافه کرد: امروز بسیاری از «دکترها و پرفسورها»یی که در جمهوری اسلامی ایران هستند، در کدام دانشگاه های جهان فارغ التحصیل شدند؟ ما ۸ سال جنگ داشتیم و این دکترها و پروفسورها نبودند و بعد از اخذ مدارک خود به اسم روشنفکران، داعیه داران و سردمداران به کشور بازگشتند و در راس مملکت قرار گرفتند.

چنارانی خاطرنشان کرد: جالب است که امروز بسیاری از آنان به عنوان هیئت های علمی دانشگاه ها هستند و آمارها نشان می دهد که فرزندان ۸۰ هزار عضو هیئت علمی دانشگاه ها بخش اعظمی از کنکور را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: پیشنهاد معاون قوه قضاییه مبنی بر استعفای مسئولانی که فرزندان و خانواده های آنان خارج از کشور هستند باید به مطالبه مردم  تبدیل شود.

وی  با اشاره به نتایج کنکور سال جاری اظهار داشت: متاسفانه ۸۷ درصد نفرات برتر کنکور سراسری امسال در مدارس پولی درس خوانده اند و ۱۳ درصد در مدارس نمونه دولتی بودند و نفرات برتر هیچ کدام در مدارس دولتی درس نخوانده اند پولداران روز به روز پیشرفت می کنند و قشر پایین بی سواد تر از گذشته می شود.