دستگیری سوداگران خانوادگی مرگ در جاده کاشمر
دستگیری سوداگران خانوادگی مرگ در جاده کاشمر

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری یک گروه از قاچاق چیان مواد مخدر در جاده نیشابور- کاشمر خبر داده که به گفته او، در پوشش سفر با خانواده، مواد مخدر حمل می کردند. این مقام انتظامی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال موادمخدر با چند خودرو در پوشش خانواده در مسیر کاشمر به […]

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری یک گروه از قاچاق چیان مواد مخدر در جاده نیشابور- کاشمر خبر داده که به گفته او، در پوشش سفر با خانواده، مواد مخدر حمل می کردند.

این مقام انتظامی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال موادمخدر با چند خودرو در پوشش خانواده در مسیر کاشمر به نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حسین دهقانپورافزود: با توجه به اهمیت موضوع «دستور هوشیاری» از مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به گشتی‌های انتظامی شهرستان نیشابور صادر و همزمان دو تیم از ماموران عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر نیشابور پس از هماهنگی‌های قضائی با پشتیبانی اطلاعاتی اقدام به برقراری ایست و بازرسی مقطعی در مسیر بخش میان جلگه کردند.

دهقان پورافزود: ماموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پراید و ۲ دستگاه سواری پژو مظنون شدند اما رانندگان خودرو‌ها با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس با تغییر ناگهانی مسیر قصد فرار داشتند که با استفاده از علایم هشدار هر سه خودرو متوقف شدند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو پراید ۱۰ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک و در بازرسی از ۲ خودرو پژو ۴۰۵، ۴ کیلو و ۳۰ گرم تریاک را که به صورتی ماهرانه‌ جاسازی شده بود کشف کردند.

دهقان پور با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این زمینه، گفت: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.