افتتاح پیست موتورکراس در درود نیشابور
افتتاح پیست موتورکراس در درود نیشابور

رضا زرگرانی- همزمان با گشایش نخستین پیست طبقاتی موتورکراس کشور در بخش زبرخان، نیشابور شاهد برگزاری مسابقات کشوری این رشته با حضور موتورسوارانی از 6 استان کشور بود. مسابقات موتور کراس چندجانبه منطقه ای شرق کشور در پیست موتور کراس شهر درود در روز جمعه 24 خرداد ماه و همزمان با گشایش پیست موتورسواری این […]

رضا زرگرانی- همزمان با گشایش نخستین پیست طبقاتی موتورکراس کشور در بخش زبرخان، نیشابور شاهد برگزاری مسابقات کشوری این رشته با حضور موتورسوارانی از 6 استان کشور بود.

مسابقات موتور کراس چندجانبه منطقه ای شرق کشور در پیست موتور کراس شهر درود در روز جمعه 24 خرداد ماه و همزمان با گشایش پیست موتورسواری این شهر برگزار شد.

به گفته رییس هیئت موتورسواری نیشابور در این مسابقات 62 ورزشکار از استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی همچنین استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و گلستان شرکت داشتند.

مهدی صحرایی افزود: در پایان استان های خراسان رضوی و جنوبی و کرمان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

نماینده اداره ورزش  و جوانان در بخش زبرخان در گفتگو با خبرنگار «خیام نامه» گفت: در راستای افزایش سرانه ورزشی و با توجه به وجود ظرفیت ورزشکاران بخش در حوزه ی موتور سواری، اتومبیل رانی و اسب دوانی اولین پیست های این رشته در شهرهای درود ، قدمگاه و خرو در دستور کار قرار گرفت.

حسین بزرگی افزود: با همت شهرداری و شورای شهر درود اولین پیست طبقاتی موتور کراس کشور در شهر درود افتتاح شد. این پیست اولین پیست طبقاتی است که به گفته کارشناسان هیئت استان، استاندارد های لازم وکافی در آن لحاظ شده است .

این مسابقات با همکاری  بخشداری زبرخان، شورای شهر و شهرداری درود و حضور پرشور مردم شهرستان نیشابور روبرو شد.
در همین حال، ترشیزیان، رییس اداره ورزش و جوانان نیشابور  با اشاره  به  مشکلات و کمبودهای این پیست، گفت: علی‌رغم قول‌هایی که مسئولان برای رفع مشکلات این پیست داده‌اند؛ همچنان کمبودهایی از جمله نداشتن جایگاه تماشاگران، نداشتن فنس اطراف پیست هنوز  وجو دارد که امیدواریم با همت مسئولان این مشکلات به زودی رفع شود.