سیدباقرمیرعلمدار- از خدابخش صفادل شاعر پیشکسوت نیشابوری درسومین دوره همایش ملی ریحانه النبی استان فارس تقدیر شد. مسئول فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور  گفت: پس از انتشار فراخوان سومین جایزه ادبی «ریحانه النبی» و استقبال استان‌های مختلف از این فراخوان، ۹۲۰ شعر و ۱۰۰ داستان از سوی ۵۷۰ نفر به دبیرخانه همایش ارسال شد […]

سیدباقرمیرعلمدار- از خدابخش صفادل شاعر پیشکسوت نیشابوری درسومین دوره همایش ملی ریحانه النبی استان فارس تقدیر شد.

مسئول فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور  گفت: پس از انتشار فراخوان سومین جایزه ادبی «ریحانه النبی» و استقبال استان‌های مختلف از این فراخوان، ۹۲۰ شعر و ۱۰۰ داستان از سوی ۵۷۰ نفر به دبیرخانه همایش ارسال شد که در مرحله غربالگری و گزینش اولیه، ۵۵ شعر و ۱۵ داستان به مرحله نهایی راه پیدا کردندکه در بخش ویژه نوجوانان نیز ۱۸۴ اثر دریافت شد که دربرگیرنده ۸ داستان و ۱۷۵ شعر و دلنوشته بود.

رمضانعلی بیات افزود: هیات داوران همایش ملی ریحانه النبی، شامل علی موسوی گرمارودی، مصطفی رحماندوست، فاطمه راکعی، مرتضی امیری اسفندقه، عبدالجبار کاکایی، ساعد باقری و غلامرضا کافی، در این همایش ملی ادبی سه اثر را برگزیده و چهار اثر را شایسته تقدیر شناختند که خدابخش صفادل شاعر پیشکسوت نیشابوری  نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

همایش ملی ریحانة النبی شروع، یک همایش شعر آیینی عام است که با محوریت فاطمه زهرا(س)، زندگی ایشان و معارف مذهبی برگزار می شود.

به گفته بیات، در  مراسمی که توسط مرکز اسلامی فاطمیه (س) و در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد، با حضور رئیس هیأت مؤسس مرکز اسلامی فاطمیه(س)، استاندار فارس، شهردار شیراز، ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مقامات محلی، شاعران، نویسندگان و ادب دوستان حضور داشتند از شاعران منتخب تجلیل شد.