بر اساس ابلاغیه ی صادر شده از جانب ستاد کل نیروهای مسلح شرایط جدیدی برای مشمولان غایب و فرزندان ایثارگران جهت استفاده از امتیاز کسر خدمت اعلام شده است. این شرایط  به شرح ذیل تقدیم می گردد: کلیه ی فرزندان ایثارگران( جانباز، رزمنده و ایثارگر) در حال خدمت دارای غیبت سنواتی و مشمولین غایبی که […]

بر اساس ابلاغیه ی صادر شده از جانب ستاد کل نیروهای مسلح شرایط جدیدی برای مشمولان غایب و فرزندان ایثارگران جهت استفاده از امتیاز کسر خدمت اعلام شده است. این شرایط  به شرح ذیل تقدیم می گردد:

  • کلیه ی فرزندان ایثارگران( جانباز، رزمنده و ایثارگر) در حال خدمت دارای غیبت سنواتی و مشمولین غایبی که تا تاریخ 12 فروردین 1398 (روز جمهوری اسلامی) خود را جهت انجام خدمت دوره ی ضرورت معرفی نمایند در شمول مقررات ایثارگران قرار گرفته و آثار و تبعات غیبت آنان نیز بخشیده می شود.
  • افراد فوق مثل سایر ایثارگران در شمول مقررات قرار گرفته و در صورت داشتن 28 ماه ایثارگری یا بیشتر از خدمت معاف می شوند یا به ازای هر درصد جانبازی یا هر ماه آزادگی و رزمندگی از 12 روز کسری خدمت برخوردار می شوند.
  • کسانی که از این تسهیلات برخوردار می شوند که تا پایان روز 12 فروردین 1398 خود را به دفاتر پلیس + 10 معرفی مدارک مربوط به اعزام خدمت را تکمیل و تحویل نمایند. این افراد در صورتی که واجد شرایط معافیت؛ از خدمت معاف، در غیر این صورت پس از اشتغال به خدمت از کسری برخوردار می شوند.
  • آن دسته از مشمولانی که در تاریخ تعیین شده از سوی سازمان وظیفه ی عمومی در اعزام شرکت نکرده و مجددا مرتکب غیبت شوند از این تسهیلات محروم می شوند.
  • مشمولینی که در حال حاضر دارای معافیت تحصیلی بوده و یا افرادی که هنوز به سن مشمولیت نرسیده اند در صورت ورود به غیبت در آینده مجاز به استفاده از این تسهیلات نخواهند بود.

معاونت وظیفه ی عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور