در خبرها نیامده بود که:
در خبرها نیامده بود که:

خبرهای غیر رسمی حکایت از تشدید برخورد ضابطین قضایی با آنچه «پارتی» های مختلط جوانان  نامیده می شود؛ در ماه های اخیر دارد. در همین رابطه در هفته های گذشته افراد شرکت کننده درچند مهمانی شبانه که عمدتا در باغ های شخصی مناطق ییلاقی نیشابور برگزار شده بود؛ توسط برخی ضابطین قضایی بازداشت شده اند. […]

خبرهای غیر رسمی حکایت از تشدید برخورد ضابطین قضایی با آنچه «پارتی» های مختلط جوانان  نامیده می شود؛ در ماه های اخیر دارد. در همین رابطه در هفته های گذشته افراد شرکت کننده درچند مهمانی شبانه که عمدتا در باغ های شخصی مناطق ییلاقی نیشابور برگزار شده بود؛ توسط برخی ضابطین قضایی بازداشت شده اند. با عنایت به تجربیات «زیاد» مسئولین در زمینه ی برخوردهای «قضایی » و «انتظامی» با مسائل «پیچیده ی اجتماعی» میزان اثرگذاری این شیوه ها بر «حل مسئله»مشخص نیست.

 در خبرها نیامده بود که:

«شورای همتای ترافیک» استان برای چندمین بار بر اجرای زیرگذر خیابان کاشمر به صورت«پیاده راه» تاکید کرد. گفتنی است احداث پروژه ی زیرگذر خیابان کاشمر در ده سال گذشته تبدیل به نمادی از جنگ «سنت» و «مدرنیته» در نیشابور شده است و در آبان سال گذشته شورای پنجم و شهرداری نیشابور با هماهنگی شورای ترافیک، اداره کل راه آهن و نیز شورای تامین، عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کردند. اما پس از چند روز با ممانعت ساکنان محل که خواستار اجرای زیرگذر به صورت«سواره رو» بودند، پروژه متوقف شد. اخبار دریافتی حکایت از شائبه ی استفاده ی یکی از نمایندگان مجلس از نگرانی های کسبه ی محل در جهت اهداف انتخاباتی دارد. البته ظاهرا این نماینده در آخرین جلسه ای که با حضور مسئولین شهرستان در همین خصوص برگزار شده بود تعهد نموده که با کارشناسی مجدد مسئله؛ نظر کارشناسان شورای ترافیک استان را «هر چه که باشد» بپذیرد. حال باید منتظر بود تا میزان پای بندی این نماینده به عهد و پیمان اش معین شود.

در خبرها نیامده بود که:

با تشدید تحریم های آمریکا، متخصصان آلمانی نصب و راه اندازی تجهیزات افلاک نما ، باز هم از نیشابور رفتند. خبرهای دریافتی خیام نامه حکایت از این دارد با خروج  کارشناسان  شرکت «زیمنس» که از ماه ها قبل با استقرار در نیشابور مشغول نصب تجهیزات افلاک نما بودند ؛ راه اندازی این پروژه ی در سال 1397 در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

در خبرها نیامده بود که:

هر چند با تدبیر وزارت بهداشت ذخیره ی دارویی کشور تقویت شده است اما با رسیدن نسیم تحریم ها به ایران بار دیگر بحث کمبود برخی داروهای خاص مطرح شده است. برخی اخبار نیز حکایت از این دارد در شهرستان نیشابورنیز کمبود برخی داروهای خاص سبب نگرانی مردم ومسئولین شده است.

در خبرها نیامده بود که:

عدم برگزاری به موقع انتخابات «هیات مدیره ی شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی» سبب زیر سئوال رفتن فعالیت «قانونی» این نهاد موثر بر توسعه ی روستایی شده است. به نظر می رسد این مشکل در سایر بخش های شهرستان نیشابور هم وجود دارد. خبرهای دریافتی حکایت از وجود برخی رویه های ناصواب  هم در اداره ی این شرکت ها دارد. معلوم نیست دلیل جدی نگرفتن نقش مهم این شرکت ها در توسعه ی روستاها از جانب مسئولین چیست؟

در خبرها نیامده بود که:

نگرانی مردم از افزایش احتمالی قیمت کالاها به ویژه مواد شوینده، بهداشتی و خوراکی سبب افزایش خرید این کالاها در سطح شهرستان شده است به گونه ای که برخی فروشندگان برای رهایی از فروش گسترده ی کالا! مبادرت به تعطیلی زودهنگام مغازه های خود می نمایند.

در خبرها نیامده بود که:

افزایش قیمت «کله پاچه»ی گوسفند در نیشابور،  دادِ «کله پز»ها را درآورده است. اخبار دریافتی حکایت از این دارد برخی افراد با خرید کله پاچه های مرغوب کشتارگاه نیشابور و صادر کردن آن ها به شهرهای اطراف سبب افزایش قیمت آن  شده اند.