در خبرها نیامده بود که:
در خبرها نیامده بود که:

علی رغم تشکیل دبیرخانه ی برگزاری  دومین «جشنواره موسیقی اقوام شرق ایران» در اداره ی ارشاد نیشابور در اردی بهشت ماه گذشته و مصوبه ی شورا برای پی گیری جدی این موضوع، خبرهای دریافتی خیام نامه حکایت از این دارد تا کنون دبیرخانه هیچ جلسه ای برای پی گیری امور برگزار ننموده است. یادآور می […]

علی رغم تشکیل دبیرخانه ی برگزاری  دومین «جشنواره موسیقی اقوام شرق ایران» در اداره ی ارشاد نیشابور در اردی بهشت ماه گذشته و مصوبه ی شورا برای پی گیری جدی این موضوع، خبرهای دریافتی خیام نامه حکایت از این دارد تا کنون دبیرخانه هیچ جلسه ای برای پی گیری امور برگزار ننموده است. یادآور می شود قرار است این جشنواره ی به صورت «بین المللی» در نیمه ی اول شهریور ماه درنیشابور برگزار شود. دوره ی اول آن در سال گذشته درشهر  سرخه ی استان سمنان برگزار شده بود.

در خبرها نیامده بود که:

علی رغم تلاش همه ی مسئولین برای ارتقای بخش های «زبرخان» و «سرولایت» گویا «اختلافات محلی» به عنوان مانع اصلی برای توسعه ی تقسیمات کشوری نیشابور همچنان مشکل آفرین است. خبرهای دریافتی حکایت از این دارد که «شورای شهرستان» با هدف کاهش اختلافات محلی و جلوگیری از تکرار تجاربِ تلخ  گذشته در این زمینه با تشکیل« کمیسیون  ارتقا» مبادرت به پی گیری و رایزنی با معتمدین محلی نموده است. در همین رابطه «کمیسیون ارتقای شورای شهرستان» در سه شنبه ی گذشته جلسه ای را با حضور معتمدین محلی دهستان بینالود برگزار نمود تا با ایجاد همگرایی بیشتر زمینه ی ارتقای بخش سرولایت فراهم آید. از نتایج احتمالی این جلسه اطلاع زیادی در دسترس نیست.

در خبرها نیامده بود که:

علی رغم موفقیت های نسبی شهرداری در ماه های گذشته و بهبود شرایط در حوزه های مختلف این سازمان، برخی منتقدین و مخالفان شهردار نیشابور تلاش می کنند با ایجاد حاشیه های مختلف یا دامن زدن به برخی اختلافات در درون این سازمان ، راه را بر هر گونه تغییر ببندند و از امیدواری پرسنل و شهروندان در ایجاد تحول بکاهند. یکی از دستورکارهای این افراد، حمله به عناوین مختلف به تصمیمات شهردار با هدف جلوگیری از تغییرات و عزل و نصب های مورد نظر وی بوده است.