در خبرها نیامده بود که
در خبرها نیامده بود که

گزارش های غیر رسمی از مصوبات سفر رئیس جمهور به نیشابور، حکایت از اختصاص بیش از 110 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های مختلف شهرستان دارد. بر اساس این گزارش های غیر رسمی از این محل 50 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان سوم نیشابور، 15 میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه انقلاب و حدود 20 […]

گزارش های غیر رسمی از مصوبات سفر رئیس جمهور به نیشابور، حکایت از اختصاص بیش از 110 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های مختلف شهرستان دارد. بر اساس این گزارش های غیر رسمی از این محل 50 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان سوم نیشابور، 15 میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه انقلاب و حدود 20 میلیارد تومان برای طرح های آب رسانی شهری و روستایی اختصاص یافته است. گفته می شود علاوه بر 110 میلیارد تومان اعتبار؛ اجرای یک طرح شاخص در شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد که گویا مسئولین نیشابور احداث فرودگاه را پیشنهاد داده اند اما مشخص نیست برای این طرح شاخص نهایتا چه پروژه ای به تصویب برسد.

در خبرها نیامده بود که:

بگو مگوی یکی از نمایندگان نیشابور در مجلس با مهمانان سفر  رئیس جمهور در فولاد خراسان سبب تعجب میهمانان و واکنش منفی آنان شد. گفته می شود این نماینده که دلایلی شخصی را برای تغییراتی در مدیریت فولاد خراسان مطرح کرده است. وی به بهانه های مختلف در حاشیه داشت مراسم های گوناگون با مدیران ملی و استانی حاضر در برنامه های رییس جمهور به بگو مگو می پرداخت اما در این گفت و گوها که بعضا با لفاظی های تند همراه بود، برای گرفتن مصوباتی به نفع شهرستان گفت و گویی صورت نمی گرفت! واکنش های سرد مخاطبان به برخی از رفتارهای این نماینده مخالف دولت، به اغلب گفت و گوها بدون نتیجه خاتمه می داد.

در خبرها نیامده بود که:

مسئولین حفاظت نهاد ریاست جمهوری از حضور خبرنگاران محلی در جریان افتتاح واحد گندله سازی ممانعت به عمل آوردند. این اقدامات موجب دلخوری اهالی رسانه شهرستان شده است.

در خبرها نیامده بود که:

سخت گیری و وسواس  بیش از حد مسئولین تشریفات سفر رئیس جمهور به نیشابور سبب نارضایتی بسیاری از افراد بومی فعال  در جریان این سفر شد. خبرهای غیر رسمی حکایت از این دارد که مسئولین تشریفات نهاد ریاست جمهوری، حساسیت های بی موردی نسبت به شرایط و امکانات مکان یا مکان های حضور رئیس جمهور داشتند که حداقل برای افراد فعال در صحنه قابل درک نبود. به نظر می رسد در این سفرها که با هدف دیدار با مردم صورت می گیرد، مسئولین ارشد خود باید با رصد کردن شرایط اجازه ندهند مسئولین بخش های مختلف با افراط و تفریط در مسائل مرتبط با سفر سبب نارضایتی مردم شوند.

در خبرها نیامده بود که:

تاخیر 90 دقیقه ای رئیس جمهور، اجرای ضعیف مجری مراسم، عدم وجود برنامه ی مفرح و متناسب با فضا، گرمی هوا و تشنگی مردم سبب شد تا قبل از آمدن رئیس جمهور به جایگاه، تعداد زیادی از شهروندان ناچار به ترک  ورزشگاه شوند.

در خبرها نیامده بود که:

فردی که در مقابل ورودی ورزشگاه تختی در زمان سفر روحانی به نیشابور قصد خود سوزی داشت، ساعاتی پس از بازداشت، آزاد شده است. اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد این شهروند علاوه بر بیکاری و مشکلات مالی از مشکلات روحی نیز رنج می برده است. گفتنی است این فرد در جلو در ورودی ورزشگاه تختی بر روی لباس خود بنزین ریخت و تهدید به خودسوزی کرد. اما این قصد خود را عملی نکرد. مامورین پلیس حاضر در صحنه وی را دستگیر و از آن جا دورکردند.

در خبرها نیامده بود که:

گروهی حدود 50 نفره با سر دادن شعار علیه رئیس جمهور در ورزشگاه تختی نیشابور قصد همراه کردن جمعیت با خود را داشتند اما از این شعارها از سوی دیگر حاضران استقبال نشد.  در همین حال بارها شعارهایی  در حمایت از رئیس دولت اصلاحات و کاندیداهای انتخابات سال 88 به گوش می رسید که توسط بخش بیش تری از جمعیت حاضر تکرار می شد.