در خبرها نیامده بود که:
در خبرها نیامده بود که:

دفتر امام جمعه ی یکی از شهرهای اقماری نیشابور در زمینی با کاربری فضای سبز و باغ در دست احداث است. خبرهای دریافتی خیام نامه حکایت از این دارد که احداث این دفتر در دو طبقه  در هفته های اخیر آغاز شده است و فعلا در مرحله ی اسکلت قرار دارد. این قانون گریزی در […]

دفتر امام جمعه ی یکی از شهرهای اقماری نیشابور در زمینی با کاربری فضای سبز و باغ در دست احداث است. خبرهای دریافتی خیام نامه حکایت از این دارد که احداث این دفتر در دو طبقه  در هفته های اخیر آغاز شده است و فعلا در مرحله ی اسکلت قرار دارد. این قانون گریزی در حالی اتفاق می افتد که متولیان نماز جمعه خود باید مظهر پای بندی به قانون باشند. از طرف دیگر شهرداری ها نیز موظفند از احداث بنا در کاربری های غیر مجاز جلوگیری نمایند که ظاهرا تاکنون اقدامی از جانب شهرداری مذکور صورت نگرفته است.

 در خبرها نیامده بود که:

سازمان بازرسی علیه یکی از شهرداران سابق برای بازگرداندن اضافه دریافتی اش! در دوران مسئولیت، به محاکم قضایی شکایت کرده است. منابع آگاه خبر می دهند این فرد در دوران حضور به عنوان شهردار نیشابور مبادرت به برداشت میلیون ها تومان به عنوان حقوق از حساب شهرداری نموده بود. لازم به ذکر است که این موضوع در جلسات علنی شورای  چهارم نیز مطرح شده بود . مبلغ اعلام شده ی بدهکاری این شهردار در صحن شورا بیش از 120 میلیون تومان بود.

در خبرها نیامده بود که:

 اقدام ماموران نیروی انتظامی برای جمع آوری دیش های ماهواره در هفته های گذشته سبب بروز مشکلاتی برای برخی ساکنان مجتمع های مسکونی شده است. این شهروندان با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با خیام نامه نسبت به این اقدام و مزاحمت های ایجاد شده برای خود که بعضا سبب بروز مشکلاتی نیز شده است سخت معترض بودند. شهروندان مدعی بودند حکم قضایی ماموران را نتوانسته اند به درستی رویت کنند. 

در خبرها نیامده بود که:

درگیری برخی افراد مظنون به شرکت در یک محفل مشکوک در روزهای گذشته؛ سبب تیراندازی هوایی ماموران نیروی انتظامی در یکی از محلات نیشابور شد. شاهدان عینی خبر می دهند در پی اقدام ماموران برای ورود به  منزل مسکونی یکی از شهروندان، افراد حاضر در این منزل که عمدتا جوان بودند! مبادرت به برخورد فیزیکی نمودند که ماموران ناچار به تیر اندازی هوایی شدند. خبرهای تایید نشده ی دیگری نیز حکایت از این دارد در روزهای گذشته ماموران نیروی انتظامی برای متوقف کردن خودرو یک سارق، پس از تعقیب و گریز طولانی ناچار به تیراندازی شدند. شاهدان خبر می دهند در پی این اقدام ماموران خودرو سارق متوقف و وی بازداشت شده است.

در خبرها نیامده بود که:

علی رغم تاکید مسئولین و کارشناسان و تصویب شورای تامین شهرستان؛ اجرای پروژه ی احداث زیرگذر خیابان کاشمر باز هم متوقف شده است. خبرهای دریافتی خیام نامه حاکی است که تحریک مردم توسط برخی افراد شناخته شده از دلایل ادامه ی اعتراضات به سواره رو نبودن این پروژه و توقف عملیات اجرایی آن شده است. گفتنی است هاجر چنارانی نیز در یک برنامه ی تلویزیونی بر خلاف نظر شورای ترافیک شهرستان و استان و نیز سایر کارشناسان بر اجرای این پروژه به صورت سواره رو تاکید کرد. وی به مناسبت های مختلف کارشناسان، شورای شهر، شهرداری و سایر مسئولان را متهم به بی توجهی به مطالبات مردم نموده است. یادآوری می شود کارشناسان خبره ی ترافیک در شهرستان و استان اجرای سواره رو این زیرگذر را به دلایل ایمنی و فنی نادرست تشخیص داده اند.

در خبرها نیامده بود که:

اقدام برخی گروه های ورزشی در اعزام بی موقع و بدون توجه به شرایط طبیعی علاقه مندان به طبیعت گردی، موتور سواری و آفروید به کوه پایه های شمالی شهر و به ویژه مناطق کویری جنوب نیشابور، سبب تخریب گسترده ی محیط زیست شده است. به نظر می رسد مسئولین ورزشی و اداره محیط زیست شهرستان باید ضمن توجیه و آموزش  مدیران این گروه ها از اعزام بی موقع افراد و تیم ها جلوگیری نمایند.

در خبرها نیامده بود که:

نیشابور در دی ماه 1396 صاحب جایگاه دوم در استان در زمینه ی حوادث رانندگی منجر به مرگ  شد. خبرهای رسیده حکایت از این دارد حوادث رانندگی بین شهری، شهری و جاده های روستایی دی ماه نیشابور متاسفانه سبب مرگ دست کم شش نفر از همشهریان شده است.

 در خبرها نیامده بود که:

توزیع اعتبارات جذب شده توسط دکتر گرمابی در برخی حوزه های شهرستان با  تاخیر زیاد صورت گرفته است. اخبار رسیده حکایت از این دارد با پی گیری دفتر این نماینده ی مجلس، مشخص شده اعتبار اختصاص یافته به یکی از حوزه ها علی رغم قول مدیر اداره، پس از چند ماه به دلایل نامعلومی پرداخت نشده است! برخی منابع در هفته های اخیر از تلاش های این مدیر با اهداف سسیاسی و برای تقویت موقعیت مخالفان دولت در حوزه ی تحت مدیریت خود و بر خلاف مصالح عمومی شهروندان خبر می دهند. این در حالی است که با تلاش های دکتر گرمابی اعتبارات قابل توجهی به مجموعه ی وی تزریق شده است.