بخشي از بدهي220ميليون توماني‌ شهرداري به کتابخانه‌ پرداخت مي‌شود
بخشي از بدهي220ميليون توماني‌ شهرداري به کتابخانه‌ پرداخت مي‌شود

بخشي از بدهي220ميليون توماني‌ شهرداري به کتابخانه‌ پرداخت مي‌شود رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر نيشابور گفت: سعي داريم تا پايان امسال بخشي از بدهي‌هاي اين شهرداري را به اداره کتابخانه‌هاي عمومي شهر پرداخت کنيم. علي صائب‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: التزام به اجراي قانون پرداخت نيم درصد شهرداري‌ها، ارتقاي فرهنگ عمومي و […]

بخشي از بدهي220ميليون توماني شهرداري به
کتابخانه
پرداخت ميشود

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر نيشابور گفت: سعي داريم تا پايان امسال بخشي از بدهي‌هاي اين شهرداري را به اداره کتابخانه‌هاي عمومي شهر پرداخت کنيم.

علي صائب‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: التزام به اجراي قانون پرداخت نيم درصد شهرداري‌ها، ارتقاي فرهنگ عمومي و توسعه پايدار و تعهدمندي نسبت به پرداخت نيم درصد اختصاص يافته به کتابخانه‌هاي عمومي از کل درآمد شهرداري از مهم‌ترين وظايف شهرداري‌هاست.

وي ادامه داد: شهرداري نيشابور در سال 92 برابر اعلام نظر استانداري معادل 224 ميليون تومان به اداره کتابخانه‌هاي عمومي بدهکار است و در جلسه قبلي شورا مصوب شد، يک دستگاه پژو پارس مازاد شهرداري نيشابور فروخته شود و بخشي از بدهي به کتابخانه عمومي شهر تصفيه شود.

وي با بيان اين که در زمينه مطالعه بايد از خانواده‌ها آغاز کنيم، افزود: شهرداري نيشابور آمادگي ايجاد محل‌هايي براي مطالعه در پارک‌ها، نانوايي‌ها و اتوبوس‌ها را دارد و شوراي شهر در روزهاي آينده از افراد صاحب فکر و صاحب‌نظر راهکارهاي مناسب براي گسترش فرهنگ کتابخواني را اتخاذ مي‌کند.

صائب‌نيا اظهار اميدواري کرد: سعي داريم تا پايان امسال بخش بيشتري از بدهي‌هاي اين شهرداري به اداره کتابخانه‌هاي عمومي را پرداخت کنيم.