در خبرهانیامده بود که
در خبرهانیامده بود که

علی رغم تاکید نجفی، شهردار نیشابور، مبنی بر دخالت ندادن سلیقه های سیاسی در مدیریت شهری، دیدار هفته ی گذشته ی وی با برخی چهره های سیاسی پرسش برانگیز شده است. هرچند از محتوی این  دیدارها خبری در دست نیست و دیدار شهردار با افراد مختلف به ویژه پرسنل مجموعه طبیعی است، اما حضورکسانی که […]

علی رغم تاکید نجفی، شهردار نیشابور، مبنی بر دخالت ندادن سلیقه های سیاسی در مدیریت شهری، دیدار هفته ی گذشته ی وی با برخی چهره های سیاسی پرسش برانگیز شده است. هرچند از محتوی این  دیدارها خبری در دست نیست و دیدار شهردار با افراد مختلف به ویژه پرسنل مجموعه طبیعی است، اما حضورکسانی که عامل سقوط یکی از شهرداران قبلی بودند و حاشیه های بی شماری را برای وی به وجود آوردند، این نگرانی را ایجاد کرده است که به رغم پتانسیل های نجفی برای بهبود شرایط  مجموعه ی تحت مدیریتش، رفت و آمد این چهره های نه چندان موجه و بعضا فرصت طلب به مجموعه ی مدیریتی وی سبب بی اعتمادی حامیان اصلی شهردار در شورا و بروز تنش شود. به نظر می رسد نجفی نیازمند توجه جدی به حساسیت های مردم و شورا در خصوص ارتباط با این چهره های نه چندان خوش نام در شهر باشد.

  در خبرها نیامده بود که:

در پی برخورد هاجر چنارانی با حسینی معاون سیاسی استاندار، خبرهای تایید نشده حکایت از این دارد که در هفته ی گذشته استانداری خراسان رضوی سفر برخی از مسئولان استانداری به نیشابور برای پی گیری امور جاری را لغو نموده است. گفته می شود این مسئولان برای بررسی مسائل مرتبط با بودجه زیارت، عازم نیشابور بوده اند.

در خبرهانیامده بود که:

اعضای شورای پنجم شهر نیشابور و نمایندگان نیشابور و فیروزه در مجلس، با هدف هم افزایی و استفاده از همه ی فرصت ها برای توسعه ی شهر در مرداد ماه گذشته جلسه ای را برگزار کردند. علی رغم تاکید حاضران برای برگزاری منظم جلسات در اولین 5 شنبه ی هر ماه، تاکنون این جلسه برگزار نشده است. گفتنی است دکتر گرمابی که در جلسه ی معارفه ی شهردار حضور داشت بار دیگر آمادگی خود را برای برگزاری این نشست ها اعلام نمود.