در خبرها نیامده بود که
در خبرها نیامده بود که

اعضایِ شورایِ شهر دوره ی چهارم بیش از 150 میلیون تومان بابت ده درصد مالیاتِ مبالغِ دریافتیِ حق الجلساتِ خود به اداره ی دارایی بدهکار هستند. گفتنی است از آنجا که عضویت در شورا شغل محسوب نمی شود و مبالغ پرداختی به اعضا به عنوان حق الجلسه است، بایستی ده درصد به عنوان مالیات پرداخت […]

اعضایِ شورایِ شهر دوره ی چهارم بیش از 150 میلیون تومان بابت ده درصد مالیاتِ مبالغِ دریافتیِ حق الجلساتِ خود به اداره ی دارایی بدهکار هستند. گفتنی است از آنجا که عضویت در شورا شغل محسوب نمی شود و مبالغ پرداختی به اعضا به عنوان حق الجلسه است، بایستی ده درصد به عنوان مالیات پرداخت شود که متاسفانه در شورای چهارم این مهم عملا انجام نشده است.

در خبرها نیامده بود که:

25 نفراز پرسنل شهرداری نیشابور که پس از واگذاری پمپ های cng  به بخش خصوصی در بهار 1396 ؛ از شغل خود معلق و در بلاتکلیفی به سر می بردند؛ با مصوبه ی شورای شهر و تاکید بر اجرای تمام بندهای قرارداد واگذاری؛ دوباره مشغول به کار شدند. یادآوری می شود درقراداد واگذاری که با هدف کاهش تصدی گری و حجم نیروهای شهرداری صورت گرفته بود، به صراحت بر ادامه ی همکاری پرسنل شاغل در پمپ ها تاکید شده بود که متاسفانه با بی توجهی به آن، وضعیت شغلی کارگران دچار مشکل شده بود.

در خبرها نیامده بود که:

تعطیلی سایت پروازی باغرود نیشابور چند روز پس از افتتاح با واکنش منفی شهروندان و افکار عمومی مواجه شد. خبرهای رسیده به خیام نامه حکایت از این دارد پس از انعقاد قرارداد بین اردوگاه کشوری باغرود و شخصی حقیقی این سایت با حضور مسئولین فعال شد. اما برخی حواشی، سوء مدیریت ها و سوء تفاهمات سبب مختل شدن فعالیت این سایت شد. هر چند این مشکلات ظاهرا برطرف شده اما بروز چنین وضعیتی به هیچ وجه شایسته ی نیشابور نیست و امیدواریم تکرار نشود. یادآوری می شود به علت وقوع حادثه تا هفته ی آینده فعالیت این سایت متوقف شده است.

در خبرها نیامده بود که:

یکی از اعضای سابق شورای شهر نیشابور که با رایزنی و وساطت برخی افراد، تلاش گسترده ای را برای رسیدن به پست شهرداری یکی از شهرهای مهم استان سمنان آغاز کرده بود؛ به علت عدم تمایل اعضای شورای آن شهر موفق نشد بر این جایگاه تکیه زند.گفته می شود تحقیقات محلی شورای شهر مورد نظر ازعملکرد این عضو اسبق شورا ی نیشابور،نقش مهمی درعدم اقبال به وی داشته است

در خبرها نیامده بود که:

وقوع 7 قتل خشن در طی 50 روز در نیشابور سبب نگرانی بسیاری از مسئولین از افزایش خشونت ها در این شهر شده است. هر چند عوامل گوناگون در به وجود آمدن این وضعیت نقش دارد اما به نظر می رسد بیش ازهمه ، کسانی باید ازاین وضعیت شرمنده باشند که به دلایل نه چندان موجه برای برگزاری برخی رویدادهای فرهنگی وهنری در چهارچوب قانون مانع تراشی می کنند.