با اشاره به بحث های انتخاباتی گذشته؛  هاجر چنارانی مسئولان را به دادن «چراغ سبز بزرگ» به دشمنان متهم کرد!
با اشاره به بحث های انتخاباتی گذشته؛  هاجر چنارانی مسئولان را به دادن «چراغ سبز بزرگ» به دشمنان متهم کرد!

  نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: برخی مواضع مسئولان ما و هنجارشکنی آنها تضعیف نیروهای امنیتی و مجاهدین ما به‌ویژه در ایام انتخابات چراغ سبز بزرگی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود. به گزارش خبر گزاری فارس، هاجر چنارانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس   در تاریخ 22 خرداد ماه گفت: […]

 

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: برخی مواضع مسئولان ما و هنجارشکنی آنها تضعیف نیروهای امنیتی و مجاهدین ما به‌ویژه در ایام انتخابات چراغ سبز بزرگی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبر گزاری فارس، هاجر چنارانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس   در تاریخ 22 خرداد ماه گفت: حادثه تروریستی هفته گذشته در مرقد امام و مجلس شورای اسلامی نشان داد که تروریست‌ها و حامیان شان از چه چیزی وحشت دارند و کجا را صد مطامع و مقاصد پلید خود می‌دانند.

وی افزود: آنها در مقابله با نظام و استکبارستیزی نظام جمهوری اسلامی چپ و راست نمی‌شناسند و به مردم عادی هم رحم نمی‌کنند؛ پس بیایید با محوریت عمود خیمه جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری از ارزش‌هایی که شهیدان‌مان برایش جان فشانی کردند دفاع کنیم و کم و کاستی‌هایی را که مردم در برخی از عرصه‌ها از آن به تنگ آمده‌اند، رفع کنیم.

این نماینده نیشابور که پیش از این هم مواضعی هم سو با جبهه پایداری اتخاذ کرده،  در نطق خود در مجلس اظهار داشت: متاسفانه برخی مواضع مسئولان ما و هنجارشکنی آنها تضعیف نیروهای امنیتی ما به ویژه در ایام انتخابات، چراغ سبز بزرگی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود که به غلط تصور کردند که استحکام امنیتی جمهوری اسلامی ایران ضعیف شده و می‌توانند ضربه‌ای کاری به امنیت کشور ما وارد کنند.

چنارانی خاطرنشان کرد: ما بار دیگر از نیروهای امنیتی به ویژه سپاهیان مجاهد خود حمایت می‌کنیم و از مسئولین دولتی نیز می‌خواهیم با حمایت از مدافعان حرم، کانون تولید تروریست‌ها را در سوریه و عراق بخشکانند.

وی که در انتخابات گذشته از نامزد جمنا (ابراهیم رییسی) حمایت کرده بود،  با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: امروز وظیفه رئیس جمهور این است که با انتخاب کابینه متخصص،‌ انقلابی، دلسوز و دردمند مردم و انقلاب به دنبال عدالت باشد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی سند آموزش و پرورش یونسکو، موسوم به 2030 را دارای «اشکال شرعی» دانست و اظهار داشت: امضای قرارداد(؟!) موسوم به 2030 که علاوه بر مشکلات شرعی زمینه وابستگی آموزش و پرورش ما را به بیگانگان فراهم می‌کند از نظر همه دلسوزان کشور محکوم و مطرود است و از دولت می‌خواهیم هرچه زودتر لغو این قرارداد ننگین را اعلام کند و اجازه ندهد استقلال فرهنگی کشور دستخوش نظرات پوسیده فرهنگ مبتذل غربی شود.