كشف بيش از 84 كيلوگرم ترياك از خودرو زانتيا
كشف بيش از 84 كيلوگرم ترياك از خودرو زانتيا

باشگاه خبرنگاران جوان  / سرهنگ حسين بيات مختاري فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با پشتيباني اطلاعاتي و كمك عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان از خبري مبني بر بارگيري و حرکت يک محموله موادمخدر توسط قاچاقچيان به نيشابور مطلع شدند. وي خاطر نشان كرد: با رد زني […]

باشگاه خبرنگاران جوان  / سرهنگ حسين بيات مختاري فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با پشتيباني اطلاعاتي و كمك عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان از خبري مبني بر بارگيري و حرکت يک محموله موادمخدر توسط قاچاقچيان به نيشابور مطلع شدند.

وي خاطر نشان كرد: با رد زني هاي پليسي مشخص شد خودرو زانتيا از يكي از استان هاي مرزي مواد را بارگيري و قصد توزيع در شهرستان نيشابور را دارد كه ماموران اين فرماندهي با كمك و همكاري دو تيم از پليس مبارزه با مواد مخدر استان خودرو را در جاده كاشمر به نيشابور شناسايي و با علايم هشدار دهنده آن متوقف كردند .

سرهنگ بيات مختاري تصريح کرد: در بازرسي از خودرو مقدار تقريبي 84 كيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به صورت ماهرانه اي در بدنه خودرو جاساز شده بود كشف کردند.