اولین ورکشاپ تخصصی هنری با موضوع کارکرد هنر و شهروند در نیشابور
اولین ورکشاپ تخصصی هنری با موضوع کارکرد هنر و شهروند در نیشابور

به همت گروه رویدادهای هنری ایران برگزار شد: اولین ورکشاپ تخصصی هنری با موضوع کارکرد هنر و شهروند در نیشابور اولین ورکشاپ تخصصی هنری با موضوع کارکرد هنر و شهروند و با هدف ارتباط بین دانشگاه و جامعه توسط گروه ” رویدادهای هنری ایران ” در نیشابور برگزار شد. این ورکشاپ به مدت دو روز […]

به همت گروه رویدادهای هنری ایران برگزار شد:

اولین ورکشاپ تخصصی هنری با موضوع کارکرد هنر و شهروند در نیشابور

اولین ورکشاپ تخصصی هنری با موضوع کارکرد هنر و شهروند و با هدف ارتباط بین دانشگاه و جامعه توسط گروه ” رویدادهای هنری ایران ” در نیشابور برگزار شد.

این ورکشاپ به مدت دو روز و در کاروانسرای شاه عباسی نیشابور با همکاری دانشگاه نیشابور و میراث فرهنگی و با حضور شهردار، شورای شهر و دیگر مسئولین شهری و نیز  گروه رفتگران طبیعت، با هدف ارتباط بین دانشگاه و جامعه ، ایجاد فعالیت های هنری در جامعه و همچنین آشنایی بیشتر مردم با انواع هنر تشکیل شد.

همچنین این ورکشاپ شامل سه بخش :نقاشی با موضوع انسان معاصر ، گرافیک با موضوع خانواده و انرژی و مجسمه سازی با موضوع راه بی پایان بود که در هر بخش دانشجویان هنرمند با ارائه­ی کارهای خود بستر ساز آشنایی عموم مردم با هنر را فراهم کردند.

رویدادهای هنری ایران با بیش از 60000 عضو اقدام به اطلاع رسانی در زمینه های هنری به عموم مردم کرده است که این اطلاعات به صورت ایمیل یا پیامک به اعضای گروه فرستاده می شود .

علاقه مندان و هنر دوستان می توانند با ارسال پیامک به 30001608880008 و یا از طریق ایمیل iran.art.development@gmail.com  به عضویت در این گروه درآیند و از اخبار هنری آگاه شوند .

از دیگر برنامه های آتی این گروه می توان به فعالیت محیط زیستی اشاره  کرد که با همکاری گروه رفتگران طبیعت، دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و دانشگاه علمی و کاربردی نیشابور اجرا خواهد شد.